Skrevet av Emne: Bruk av PWO (I am f#cked up)  (Lest 19065 ganger)

Utlogget Drawx

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Bruk av PWO (I am f#cked up)
« : 04. februar 2014, 15:41 »
Hei!
Er en gutt på 17 år her som trener 6 ganger i uken, der jeg legger til litt protein pulver inn etter hver trening. jeg drikker aldri noen koffein drikker, kaffe eller annet og bare en 0,5l brus hver lørdag.

Jeg bestemte meg for å kjøpe en PWO tidligere, har prøvd den et par ganger hittil men har ikke fått noe utslag what so ever... jeg lurer bare på hvordan kan det ha seg ettersom at jeg får i meg såpass lite koffein fra før av, har lest om noen som har høyt tolleranse for en del av hoved faktorene i pwo'en men synes det er litt rart... har en del venner som selv bruker ''I am fucked up'' pwo og de sier at de for et skikkelig kick av det. (har tatt pwo'en 20-30min før de treningene jeg har brukt den før som det står på pakka pluss har spist godt før den tid.)
Ville vært greit med noen svar fra dere på forumet om noen løsninger til mitt problem angående pwoen   Grin

Utlogget Drawx

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: Bruk av PWO (I am f#cked up)
« #1 : 05. februar 2014, 08:51 »
prøvde 1,7 scoop i går som er over 3x den anbefalte starter grensen, forsatt er det ingen effekt som trer inn...

Utlogget Z

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 297
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 297

Sv: Bruk av PWO (I am f#cked up)
« #2 : 05. februar 2014, 09:28 »
Originale I'm Fucked Up funka veldig bra for meg.
Den nye, "Halo"-edition er ikke det samme. Jeg er litt usikker på hvilken ingrediens som ble tatt ut, men det var tydeligvis en grunn til at originalen ble tatt av markedet. Av originalen begynte jeg å småskjelve etter ca 30 min og det fortsatte et par timer fremover, så jeg er nok veldig sensitiv.

Sjekk hvilken versjon du har. Hvis du har kjøpt den relativt nylig, så kan du anta at det er halo.
Prøv å ikke spise noe før ca 2 timer før du skal ta PWO'n. Vet at det blir foreslått å ta det på tom mage.

Ettersom alle ekstrakter som funker og 1,3dmaa ble ulovig kan man like gjerne lage sin egen pwo. Da vet du mer om hva du putter i deg også.
Jeg kjøpte inn koffeinpiller, citrulline malate, beta-alanine og L-Arginine. Tar det sammen med litt karbopulver før trening og effekten er minst like god som hos alle disse overprisede PWOene som Jack3d micro/advanced og Im Fucked Up Halo.

Men hvis det ikke funker for deg, anbefaler jeg deg å droppe det. Det er ikke verdt å bli avhengig av (sånn som meg).

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Sv: Bruk av PWO (I am f#cked up)
« #3 : 05. februar 2014, 11:14 »
Jeg har prøvd en god del pre workouts, og de eneste som ga meg noe inneholdt DMAA, dvs amfetamin (så og si). Altså ikke en bærekraftig løsning.
Ønsker du å prestere bedre på trening, kan du kjøpe inn kreatin monohydrat og (evt) beta alanin. Disse to fungerer. Det er vist i flere studier, og jeg har opplevd det selv.
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Utlogget Jodaja

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 194
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 194

Sv: Bruk av PWO (I am f#cked up)
« #4 : 05. februar 2014, 11:52 »
Kjøp kreatin monohudrat og spis masse mat. PWO blir man bare avhengig av, og er vandannende, ergo ikke bærekraftig over tid.

Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: Bruk av PWO (I am f#cked up)
« #5 : 05. februar 2014, 21:25 »
(har tatt pwo'en 20-30min før de treningene jeg har brukt den før som det står på pakka pluss har spist godt før den tid.)

Her er problemet. Du skal ta det på tom mage. Spiser du mye før du tar det får du dyr saft. Spis godt 2 timer før trening, så tar du PWO rett før du trener så skal du se du får noe ut av det  Smiley


Utlogget Gjertsen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3

Sv: Bruk av PWO (I am f#cked up)
« #6 : 16. februar 2014, 16:36 »
Det er meningen at du skal ta PWO på tom mage, etter et måltid. Og de fleste PWO's trenger minst 30min før de kicker inn.
17 år, 184 cm, 90 kg.

Utlogget MAGOUOU

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 191

  • ARRRRRR
Sv: Bruk av PWO (I am f#cked up)
« #7 : 16. februar 2014, 18:33 »
Det er meningen at du skal ta PWO på tom mage, etter et måltid. Og de fleste PWO's trenger minst 30min før de kicker inn.

Rimelig bra gjort om du har tom mage etter ett måltid..


Ellers funker det mye bedre for min del å få i seg mat 1 time før trening, et eple samt en halv shake 30-20 min før.
Alder: 1989
Vekt: +-110 kg
Høyde: 189cm

RAW:
- Smalbenk: 180kg med stopp
- Benk: 170kgx2 med stopp
- Bøy:   200kg
- Mark:  260kg

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Bruk av PWO (I am f#cked up)
« #8 : 16. februar 2014, 20:02 »
Det er meningen at du skal ta PWO på tom mage, etter et måltid. Og de fleste PWO's trenger minst 30min før de kicker inn.


wow, du tok det akkurat til et nytt nivå.

Utlogget Dr.Dorian

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 67
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 67

Sv: Bruk av PWO (I am f#cked up)
« #9 : 03. mars 2014, 16:50 »
Nå har jeg ikke pøvd "f@cked Up" (usedvanlig dumt navn) men de fleste PWO med koffein som stimulant fungerer vanligvis godt for meg.
DMAA er noe jeg ikke reagerer så bra på. av en eller annen grunn.
Folk sverget til Jack3d, men jeg synes den var middelmådig på det beste.

Min personlige favoritt er Super Charge Extreme av Labrada:
http://www.musclefactory.nu/ds_product_info.php/products_id/180

Spis en time til to før trening også tar du denne 15min før trening.
Ditt livs beste trening og pump! Wink

Når alt kommer til alt, så anbefaler jeg kun å ta PWO på dine dårlige dager, der du sliter med å komme deg på trening.
Hvis den taes hver dag, så blir kroppen vant til stimulantene og da trenger du høyere doser.
Noen folk klarer ikke å trene uten PWO, fordi de blir avhengige.

Min tommelfinger regel er max 3 ganger i uken. Helst ikke mer 2 ganger.
Bruk det kun som et spark bak, for å komme til treningen. Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!