Skrevet av Emne: Dante(Doggcrap)  (Lest 12962 ganger)

Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
SV: Dante(Doggcrap)
« #60 : 25. juli 2005, 15:36 »
nå skal det sies at "supertilskudd" er en stor del av fremgangen til de på bilde-tråden... Smiley


http://unixgen.com <- les, kommenter.

Utlogget Bigkay

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 74
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 74

SV: Dante(Doggcrap)
« #61 : 25. juli 2005, 15:37 »
Greit nok, jeg vet sikkert ikke nok om DC til å uttale meg. Men jeg skulle gjerne
sett et par bedre eksempler en Dante's kropp. Finnes det noen profesjonelle byggere
som benytter seg av dette? Veldig mange bodybuildere var små sveklinger som tenåringer og har nå blitt kjemper (han er jo ikke akkurat alene om dette)

Se eks Markus Ruhl..

Bigk.

Utlogget slogum

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 424
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 424

SV: Dante(Doggcrap)
« #62 : 25. juli 2005, 15:48 »
nå skal det sies at "supertilskudd" er en stor del av fremgangen til de på bilde-tråden... Smiley

De _aller fleste_ på den størrelsen som konkurrerer i bodybuilding går på supertilskudd.

Greit nok, jeg vet sikkert ikke nok om DC til å uttale meg. Men jeg skulle gjerne
sett et par bedre eksempler en Dante's kropp. Finnes det noen profesjonelle byggere
som benytter seg av dette? Veldig mange bodybuildere var små sveklinger som tenåringer og har nå blitt kjemper (han er jo ikke akkurat alene om dette)

Se eks Markus Ruhl..

Bigk.

Leser du litt rundt på de forumene jeg ga deg url til finner du mange eksempler på konkurrerende byggere som trener DC.

David Henry er et fint eksempel. Han konkurrerte i Arnold Classics. Vet ikke om han stiller i Mr Olympia i år dog.



Sean Allan var/er(?) også DC-trainee og har uttalt at han har hatt sitt livs beste framgang etter han gikk over til DC-systemet.


Current Cycle:
6 meals ED
Heavy ass weights EOD
zzz EN

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!