Skrevet av Emne: Personlig treningsprogram.  (Lest 1281 ganger)

Utlogget Christobalt

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Personlig treningsprogram.
« : 21. februar 2014, 22:28 »
Heisann! Mitt navn er Christopher. Jeg er 20 år gammel, veier 87 kilo og er 183cm høy.
Har hatt en lengre pause og er både psykisk og fysisk klar for å nå nye høyder innenfor trening :-)
Men for å få maksimalt utbytte av treningen min må jeg ha mitt eget program som jeg denne gangen tenker å lage selv.
Første gang jeg lager mitt eget program, og kommer da hit for å få råd og tips til hvordan jeg skal gjøre dette.

Vil ha mest fokus på armer siden jeg ligger litt under i motsettning til fek.s bryst og rygg.

Alle tips og råd vil bli tatt godt i mot! Bare fyr løs :-)

Utlogget JokkeRipped97

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Sv: Personlig treningsprogram.
« #1 : 24. februar 2014, 10:59 »
Selv kjører jeg 3 forskjellige øvleser på biceps hver gang jeg trener, jeg tar 5-7 sett hver øvelse ca 12-15 reps, dette har gitt meg enorme resultater og bicepsen begynner å bli jævlig svær. Dette burde kanskje også du prøve for å bygge større armer.
16 år
benk: 150kgx10
Mark: 130kgx6
Curls: 40kgx12

Utlogget Stacey

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

Sv: Personlig treningsprogram.
« #2 : 25. mars 2014, 07:52 »
Hi Christopher,
Keep going and keep your workout journal to measure your progress. Set fitness goals and stay close to people who motivates you to meet your fitnessgoals.

Gå til:  

Bygg mer muskler og bli sterkere i vanlig benkpress med gulvpress.

Et varmt bad forbrenner fett

Trening03.03.2021397

Se her hvor mye du kan forbrenne ved å ligge å kose deg i badekaret eller jacuzzien.
Se video.

Kakene som bygger muskler

Kosthold26.01.20211427

Kaker er ikke lengre ensbetydende med masse sukker.

5 øvelser med strikk

Trening25.01.2021434

Disse øvelsene kan du gjøre når som helst, hvor som helst.