Skrevet av Emne: Transformasjon: 17 år gammel, gått ned 14kg :)  (Lest 3269 ganger)

Utlogget RetroGrongstad

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 56

Her er min transformasjon hvor jeg gikk ned 14kg fra 82kg til 68kg :=) kan være at dette er på feil sted så fortell meg gjerne hvor dette innlegget skal flyttes så sletter jeg å gjør det om der det skal ligge Smiley

Historie: alltid vært ganske fluffy og småfeit, begynte å trene styrke for 2-3 år siden og ble litt satt opp i "bulking" osv, som gjorde at dietten min gikk berserk og endte opp med å gå opp 8kg i sommerferien. hadde prøvd mange ganger å gå ned i vekt før dette, men klarte aldri å holde meg på dietten fordi jeg så for meg diet som tortur, fordi jeg er glad i mat. spiste veldig lite og klarte ikke holde på i mer en 2-3 uker før det sa stopp og gikk opp igjen.

heldigvis så klarte jeg å finne fram en bedre diet som passet for meg. spiste hva jeg ville egentlig, så lenge jeg holdt meg til de tallene jeg hadde regnet ut ( x protein x karbo x fett )

Logget maten min ved hjelp av MyFitnessPal appen som har gjort underverker for meg, hadde aldri klart dette uten appen Smiley

Jeg klarte å gå ned i vekt, så da burde du også klare det! Wink jeg prøvde mange ganger og feilet mange ganger, men du MÅ feile for å i det hele tatt lære hva du gjorde feil.

er ikke ferdig med min transformasjon, skal holde på til sommeren/helt til jeg er fornøyd Smiley


til venstre er sånn jeg så ut på start i september, og høyre er omtrent 1 måned siden.


andre bildet, strammer mage på begge bildene.



sånn ser jeg ut idag  Smile



kom gjerne med tilbakemeldinger/spørsmål/tips! Smiley

Utlogget slight

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 121
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 121

Sykt bra transformasjon! Hvor lang tid tok det?

Utlogget RetroGrongstad

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 56

Måtte skrive den omigjen så glemte helt start/stopp  Sad
startet å gå ned i september Smiley bildene er tatt omtrent 1 måned og til idag Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!