Skrevet av Emne: Min diett plan, trenger innspill!  (Lest 2193 ganger)

Utlogget AdrianA

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 24
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 24

Min diett plan, trenger innspill!
« : 03. mars 2014, 18:34 »
Hei jeg er en gutt på 26 år, 1.80 høy og veier ca 95 kg, Før nyttår veide jeg ca 105. Har trengt i 2 måneder nå ganske precis.

Min trening går slik: Mandag: Jogge/sykle  Onsdag: Innebandy 2 timer  Fredag/Lørdag: Jogge/Sykle

Dietten går ut på: Spiser Havregryn hver dag med rosiner i til frukost, Neste måltid 09.30 går i 1-2 knekkebrød med dvs pålegg, Neste måltid 11.30 går i 2-3 knekkebrød med dvs pålegg og et eple. Neste måltid 16.00 da spiser jeg vanlig middag med en liten porsjon bare. Etter middagsmåltidet kl 16.00 spiser jeg bare proteiner til hvert måltid, egg, tunfisk/salat etc.

I tilleg tar jeg meg en sup tran, multivitaminer om morgenen. i tillegg 1g c vitaminer 2-3 ganger i uka.

Det jeg lurer på er om noen har noen innspill på noe jeg burde endre på øke på bytte ut etc? På grunn av at jeg føler det har stagnert litt, kan vere at jeg skeier litt for mye ut i helgene. jeg spiser sunt da også men kansje litt mere en hva jeg forbrenner iløpet av helgen.

Jeg takker meget for alle svar


Mvh Adrian

Utlogget Zizz

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: Min diett plan, trenger innspill!
« #1 : 03. mars 2014, 20:09 »
Grei diett, men du burde også trene litt styrke, og ikke bare kardio Tongue

Utlogget AdrianA

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 24
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 24

Sv: Min diett plan, trenger innspill!
« #2 : 03. mars 2014, 20:21 »
Jeg skønner hva du mener, menne vil bare gå ned mest mulig og bli normal igjenn. hadde pappa perm i 3 måneder + 1 måne sommerferie etter det bare datt jeg helt av lasset og gikk sikkert opp 15-20 kg. sykt!!! så jeg vil bare gå ned i tillegg har jeg ikke tid til og dra på et gym. i tillegg mye kjekkere og trene i friskluft. men takk for svar Smiley

Utlogget Zizz

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: Min diett plan, trenger innspill!
« #3 : 03. mars 2014, 20:38 »
Men når du går så fort ned og ikke trener styrke så vil du ikke bare gå ned i fett, som er det viktigste, men også gå ned masse i muskelmasse. Det er ikke alltid vekten som teller noe. Muskler veier mer en fett, vet du.

Utlogget AdrianA

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 24
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 24

Sv: Min diett plan, trenger innspill!
« #4 : 03. mars 2014, 20:52 »
jeg vet det! men jeg har jo 0 muskelmasse, og jeg har desverre ikke tid til d. viktigste er å miste fett om jeg mister det lille jeg har av muskelmasse så for det vere. fette skal vekk.

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Sv: Min diett plan, trenger innspill!
« #5 : 03. mars 2014, 21:04 »
Hei jeg er en gutt på 26 år, 1.80 høy og veier ca 95 kg, Før nyttår veide jeg ca 105. Har trengt i 2 måneder nå ganske precis.

Min trening går slik: Mandag: Jogge/sykle  Onsdag: Innebandy 2 timer  Fredag/Lørdag: Jogge/Sykle

Dietten går ut på: Spiser Havregryn hver dag med rosiner i til frukost, Neste måltid 09.30 går i 1-2 knekkebrød med dvs pålegg, Neste måltid 11.30 går i 2-3 knekkebrød med dvs pålegg og et eple. Neste måltid 16.00 da spiser jeg vanlig middag med en liten porsjon bare. Etter middagsmåltidet kl 16.00 spiser jeg bare proteiner til hvert måltid, egg, tunfisk/salat etc.

I tilleg tar jeg meg en sup tran, multivitaminer om morgenen. i tillegg 1g c vitaminer 2-3 ganger i uka.

Det jeg lurer på er om noen har noen innspill på noe jeg burde endre på øke på bytte ut etc? På grunn av at jeg føler det har stagnert litt, kan vere at jeg skeier litt for mye ut i helgene. jeg spiser sunt da også men kansje litt mere en hva jeg forbrenner iløpet av helgen.

Jeg takker meget for alle svar


Mvh Adrian


Hei. Hvis målet er fettreduksjon må bør du også legge inn morgenkardio. Du kan også prøve å nulle i 3 dager. Dvs. du spiser under 1000 kcal i tre dager. Så går du opp til det vanlige mengden. Ellers bør du være forsiktig med for mye utskeielser i helgene. Alt i alt, øk kardio og triks med kcal inntaket. Et par høyde dager med 200 kcal ekstra fra karb osv.
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget AdrianA

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 24
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 24

Sv: Min diett plan, trenger innspill!
« #6 : 03. mars 2014, 22:20 »
Hei Number1, morgencardio kommer, problemet er skiftordninger med fruen og levering i barnehage heeele den pakka. det er ikke så enkelt å tilpasse seg livsstilen med 2 barn i hus som skal i barnehagel, kjøres på drill fotball. tilleg en krevende jobb. så jeg prøver og tilpasse meg så godt jeg kan, men det ekke bare og bare. Jeg skal skjerpe meg GROVT med det i helgene. jeg spiser fortsatt sunt da men jeg spiser mye mer. men skal legge inn en fjelltur hver lørdags morning meg minien på rygg fremover. men jeg lurer på hvor mye kcal er ca pr dag av det jeg spiser:

Dagene består av: en porsjon havregryn med melk og en nøve rosiner, totalt 5(Max 5) knekkebrød med dvs pålegg, 1 eple. 1 porsjon middag, tunfisk salat, og 3-4 egg siste måltid...

Mvh

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!