Skrevet av Emne: Nettopp startet å trene!  (Lest 4763 ganger)

Utlogget BigDaddyB

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

Sv: Nettopp startet å trene!
« #15 : 06. mars 2014, 21:43 »
Ser ikke helt hvorfor Zyzz ikke er noe sunt forbilde. Alle andre forbilder til unge gutter doper seg, så ser ikke helt hva forskjellen er. Ellers enig i det meste som har blitt sagt så langt, spis mye og bra så kan du ha utrolig bra fremgang det kommende året. Det er dessverre begrenset hvor stor og sterk man kan bli naturlig, så noen Zyzz blir du nok aldri med mindre du tar i bruk doping, men du kan likevel oppnå ok resultat om du spiser og trener bra. Når det kommer til den gaineren du hadde tenkt å kjøpe, så kan du like gjerne ta deg ett glass melk og spise en snickers vedsiden av, for det er akkurat det du oppnår med gainer. Store mengder karbohydrat og sukker, og litt protein. Det sier seg selv at dette ikke er optimalt.

Utlogget EmilB

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 33
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 33

  • Veni Vidi Vici
Sv: Nettopp startet å trene!
« #16 : 06. mars 2014, 21:50 »
Sier du at jeg aldri får kropp som Zyzz? Er vel mange med bedre kropp enn han, og går ikke på dopingsmidler.

Utlogget BigDaddyB

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

Sv: Nettopp startet å trene!
« #17 : 06. mars 2014, 22:07 »
Noe annet vil bli løgn. Dette er sannheten, og jo tidligere du får vite det jo bedre. Gjerne gi eksempler på folk som har bedre kropp enn Zyzz og er dopingfri.

Utlogget EmilB

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 33
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 33

  • Veni Vidi Vici
Sv: Nettopp startet å trene!
« #18 : 06. mars 2014, 22:12 »
Jeff Willet. Mange som sier han bruker steroider, men jeg tror ihvertfall ikke det.

Utlogget BigDaddyB

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

Sv: Nettopp startet å trene!
« #19 : 06. mars 2014, 22:20 »
Er du seriøs? Du lever i en drømmeverden gutt.. i mitt hode finnes det ingen i hele verden som har en imponerende fysikk uten doping. Med negergener kan man vel oppnå decent resultat naturlig, men likevel langt fra noen Zyzz, eller spesielt Jeff Willet.. LOL. Det er sikkert demotiverende å høre dette her, men for å få ett inntrykk av hva du kan oppnå naturlig med lav fettprosent så tar du høyden din minus 100. Noe mer enn det kan du dessverre ikke oppnå uten doping.

Utlogget reb-st

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 371
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 371

  • "Even heroes have the right to bleed"
Sv: Nettopp startet å trene!
« #20 : 07. mars 2014, 09:11 »
Ser ikke helt hvorfor Zyzz ikke er noe sunt forbilde.

Diskussionen som blev här handlade nog inte om huruvida Zyzz är en sund förebild eller inte. Det var nog mera grundlaget för att Zyzz var förebilden som gjorde att det skapade en diskussion.
Jag ser inga problem i att ha Zyzz som förebild, vare sig det är sunt eller osunt, men om man tror att Zyzz BARA stoppade i sig kosttillskott och fick den kroppen så har man en förebild på fel grundlag (menar jag personligen) Wink
Längd: 187 cm
Vikt: 102,7 kg
Jobb: Elevassistent & Ordensvakt

KB: 227,5kg 1MR | BP: 160kgx8 | ML: 255kgx8

Utlogget Humbug

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 38
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 38

Sv: Nettopp startet å trene!
« #21 : 07. mars 2014, 12:26 »
Kan spise så mye jeg vil uten å legge på meg. Tro meg, jeg har prøvd.

Da må du spise _mer_ enn du vil.

Utlogget BigDaddyB

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

Sv: Nettopp startet å trene!
« #22 : 07. mars 2014, 13:55 »
Diskussionen som blev här handlade nog inte om huruvida Zyzz är en sund förebild eller inte. Det var nog mera grundlaget för att Zyzz var förebilden som gjorde att det skapade en diskussion.
Jag ser inga problem i att ha Zyzz som förebild, vare sig det är sunt eller osunt, men om man tror att Zyzz BARA stoppade i sig kosttillskott och fick den kroppen så har man en förebild på fel grundlag (menar jag personligen) Wink

Zyzz brukte steroider akkurat på samme måte som alle andre forbilder gjør Smiley Unge gutter med forhåpninger om å oppnå en slik fysikk burde få vite sannheten tidlig, så de slipper å leve i troen på at dette er mulig naturlig flere år.

Dette klippet er spot-on: https://www.youtube.com/watch?v=nUlxENnmoRY

Utlogget wazap

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 182
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 182

Sv: Nettopp startet å trene!
« #23 : 07. mars 2014, 14:07 »
Zyzz brukte steroider akkurat på samme måte som alle andre forbilder gjør Smiley

han brukte vel også kokain og noe andre greier Tongue ikke det beste forbildet

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!