Skrevet av Emne: Noen kommentarer på min kostholdsplan april-juli?  (Lest 1842 ganger)

Utlogget Peter Singer

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Hei! Noen som har noen gode kommentarer på min kostholdsplan i perioden april-juli? Jeg er en gutt på 20 år, veier 70 kg og er 182 høy. Trener styrke hver dag, med unntak av lørdager. Trener en/to muskelgruppe pr. gang. type bryst en dag, rygg/skuldre, bi/triceps, bein etc.

For tiden trener jeg styrke hver dag, og har to kardio økter i uken, men med tanke på større matinntak enn jeg pleier vil jeg kjøre en kardio økt om dagen.

Jeg har ikke skrevet opp middager her, da jeg ikke spiser alene, men er som oftest helt grei mat det går i. Fisk, taco, spaggeti, wok osv.

(når det står piller, så er det omega 3 + antioksidanter og c-vitamin).

Men hva syns dere om planen? Noe vesentlig jeg burde ta med i den? Får kroppen min i seg det den trenger for å bygge muskler? Samt ikke få mer i fett % ?

Målet er ikke å bli body builder, men få en mer atletisk kropp, lavere fett % og større muskler.



Bare seriøse svar, takk.

- Singer.

Utlogget Rita Immerstein

  • Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 949
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 949

Jeg har ikke regnet på energi-inntaket ditt, men det ser bra ut. Du har valgt gode næringskilder. Du har ikke egg i dietten...? Lurer fordi det er lettvint, næringsrik og velsmakende mat som kan spises når som helst. Det beste med dette er at du sikkert vil få bedre oversikt over inntak kontra treningsmengde og energiopplevelse:))
- Master i helsefremmende arbeid
- Personlig trener
- Kostholdsveileder
- Høgskoleutdanning innen ernæringlære, veiledning og coaching
- Trent vekter i over 20 år


Utlogget Peter Singer

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Takk for svar. Grunnen til at jeg ikke har tatt med egg i dietten er fordi det er mye diskusjon om hvor mye egg som er sunt.. Hva er anbefalt i forhold til kolesterol?? Hørt at man ikke skal spise mer en to egg i uken. Noen tanker angående det??

- Singer.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!