Skrevet av Emne: Gått ned nesten 10 kilo :( Hjelp  (Lest 5297 ganger)

Utlogget bananskalle

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Gått ned nesten 10 kilo :( Hjelp
« : 28. april 2014, 22:40 »
Hei!
Jeg har de siste mnd hatt litt problemer med kjæresten som har ført til mye stress. Dette har ført til (tror det er grunnen hvertfall) at jeg har gått ned nesten 10 kilo!!! Jeg er ca 1.58-59 høy, og veier nå 46 kilo! Jeg selv syns det er alt for lite og vil ihvertfall opp på 50! Jeg spiser akkurat som jeg har gjort hele tiden, ja jeg er i litt mer aktivitet, men ikke SÅ mye mer. Noen som har noe tips til hva jeg kan gjøre? Jeg trener ikke på noe treningsstudio, men kanskje jeg bør trene litt styrke?
Jeg er redd for å gå ned ennå mer jeg Sad Plis gi noen tips!

Utlogget Rita Immerstein

  • Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 949
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 949

Sv: Gått ned nesten 10 kilo :( Hjelp
« #1 : 26. mai 2014, 13:07 »
46 kilo er en lav vekt ja, så jeg skjønner at du roper på hjelp...Spis energitette matvarer som egg, avokado, nøtter og fet fisk. I tillegg bør du spise havre, rene proteinkilder og bruk gode oljer og krydder når du tilbereder, kjøtt, fisk og grønnsaker. Speltlomper, pitabrød og tortillawraps kan fylles opp med dine favorittmatvarer. Tren styrke - det er en god m¨åte å få opp vekten på, samt at det øker appetitten din igjen. Dette kan selvsagt være stressrelatert, men sjekk gjerne hos legen for sikkerhets skyld. Sliter du med å få i deg mat bør du legge inn ekstra måltidserstattere slik at du sikrer deg et minimum av energi(proteinpulver, gainer, proteinbarer, proteinpannekakemix...)
- Master i helsefremmende arbeid
- Personlig trener
- Kostholdsveileder
- Høgskoleutdanning innen ernæringlære, veiledning og coaching
- Trent vekter i over 20 år


Gå til:  

Progresjon er viktig for å få resultater av treningen.
Dette er 500 kcal!

Sunn proteinrik julebakst

Kosthold05.12.2019249

Er du i gang med bakingen til jul? Prøv dette.
Se studien.
Her ser du 45 forskjellige idretter med trente kropper.