Skrevet av Emne: Min vei ned i vekt :)  (Lest 6156 ganger)

Utlogget Gunnelisa76

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Min vei ned i vekt :)
« : 09. mai 2014, 12:30 »
Hei Smiley Jeg er ei jente på 38 år, som alltid har vært stor. Det var så ille, at jeg fikk tilbud om slanke-operasjon i 2011. Jeg møtte opp til vurderingssamtale, og fikk beskjed om at jeg måtte gå ned 12 kilo, og delta på et livsstilendringskurs før de eventuelt kunne operere meg. Jeg gikk ut derfra, fast bestemt på at om jeg klarte de 12 kiloene, så skulle jeg jammen klare resten også, uten dems hjelp, så jeg takket nei. Men tiden gikk, og jeg kom aldri i gang. Helt først i 2012 så sluttet nyrene å fungere som de skulle, og jeg ble nyre-operert i November 2012. Noen uker etter det, så ble jeg alene igjen, med alt det førte med seg. Jeg merket at klærne mine ble litt løsere, og var veldig glad for det Smiley I April 2013 så flyttet jeg, trengte en ny start. Han jeg leier hus av, trener og var veldig ivrig på å få meg igang med noe, noe jeg var veldig skeptisk til. Men så...den 3 Desember 2013 så var jeg igang, gikk på vekta og var veldig glad for at jeg hadde gått ned 14.5  kilo etter nyre-operasjonen, og fikk virkelig den motivasjonen jeg trengte for å komme skikkelig igang. Han jeg leier av satt opp et forslag til et styrke-program, viste meg teknikkene, også var det bare å sette igang. Jeg trente styrke 4 ganger i uka, og gikk tur med hunden 2-3 timer pr dag, og telte kalorier. Ble helt hektet, og det ga resultater. Det har vært en del tunge stunder, blodslit og tårer, og jeg har vært ganske nær å gi opp, siden jeg er helt alene om dette. Trener og går alene hver eneste dag, noe som rett og slett kan bli fryktelig kjedelig innimellom. Men jeg har ikke gitt opp, heldigvis. Nå i dag har jeg gått ned 26.5 kilo til siden 3 Desember, så totalt vekttap er nå hele 41 kilo. Jeg har enda 16 kilo igjen jeg skal ned, så jeg er langt fra ferdig enda, men jeg er hvertfall på god vei Smiley Legger ved 2 bilder, på det "slankeste" bildet hadde jeg gått ned 21 kilo siden Desember Smiley På det bildet jeg er størst hadde jeg gått ned 6 kilo, siden Desember.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!