Skrevet av Emne: Bulk etter økt styrke med kaloriunderskudd  (Lest 3309 ganger)

Utlogget slight

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 121
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 121

Bulk etter økt styrke med kaloriunderskudd
« : 19. juni 2014, 10:52 »
Heisann. Jeg lurer på hva som skjer hvis man øker mye i styrke med kaloriunderskudd eller vedlikehold (slik at du øker styrken uten å få mer muskler) for så å bulke igjen? Vil det føre til en rask økning av muskelstørrelse?

Lurer også på om det er noe poeng i å starte å trene med fatgripz (som visstnok skal bygge underarmen veldig fort) før jeg begynner å bulke? Altså vil det gi en fordel å starte nå for å få styrke så jeg raskere får større underarmene når jeg bulker igjen

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Bulk etter økt styrke med kaloriunderskudd
« #1 : 19. juni 2014, 12:59 »
Hvis du trener tunge flerleddsøvelser som innebærer at du fester grep så tviler jeg på at du har noe bruk for fatgripz. Pass heller på at hånda kommer i litt forskjellige vinkler i roing/chins, bicepsøvelser, skulderøvelser med manualer, markløft.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget slight

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 121
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 121

Sv: Bulk etter økt styrke med kaloriunderskudd
« #2 : 19. juni 2014, 17:45 »
Spørsmålet var forsovet ikke om jeg hadde bruk for de eller ikke, og de har også andre fordeler enn bare underarm utvikling. Spørsmålet var om man øker i størrelse fort når man starter å bulke igjen etter å ha økt mye i styrke under cut / vedlikehold.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Bulk etter økt styrke med kaloriunderskudd
« #3 : 19. juni 2014, 19:11 »
Spørsmålet var forsovet ikke om jeg hadde bruk for de eller ikke, og de har også andre fordeler enn bare underarm utvikling. Spørsmålet var om man øker i størrelse fort når man starter å bulke igjen etter å ha økt mye i styrke under cut / vedlikehold.

Vet ikke hvordan kroppen din kommer til å reagere. Ulempen med fatgripz er jo at du klarer mye mindre vekt. Å bruke de som supplement har vel noe for seg.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget slight

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 121
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 121

Sv: Bulk etter økt styrke med kaloriunderskudd
« #4 : 19. juni 2014, 19:33 »
Vet ikke hvordan kroppen din kommer til å reagere. Ulempen med fatgripz er jo at du klarer mye mindre vekt. Å bruke de som supplement har vel noe for seg.

Kommer hovedsakelig til å bruke de til armøvelser, så tror ikke den reduserte vekten har så altfor mye å si. Kommer spesielt til å bruke de til dips og closegrip benchpress der det ikke vil påvirke vekten noe særlig, men det vil gjøre det mye behageligere for håndleddene.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Bulk etter økt styrke med kaloriunderskudd
« #5 : 19. juni 2014, 22:55 »
Jeg hadde problemer med håndleddene i forbindelse med benkpress en gang i tiden men fant senere ut at jeg rett og slett var svak i enkelte underarmsmuskler. Det er ikke et problem lenger, masse overhånds-chins, dips og roing har fikset det.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!