Skrevet av Emne: Stress  (Lest 6986 ganger)

Utlogget Valdresdama

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 24
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 24

Stress
« : 09. juli 2014, 08:43 »
Jeg vet at stress kan påvirke kroppen i negativ retning, men kan det det ved at man kun "stresser" i noen få dager? Jeg har nemlig måtte reise nesten 25 mil i helgen da min datter kom på sykehus. Det ble lite søvn og litt engstelse (vanlig at hun kan komme på sykehus). Noe annen mat enn vanlig, men jeg passet på å ikke spise for mye. Da jeg kom hjem, hadde jeg en dag hvor jeg var fysisk dårlig, men passet på å få i meg den maten jeg skulle ha allikevel. Jeg har dessverre ikke fått trent som ønsket, men har følt at kroppen min ikke har orket det - og det er nokså uvanlig for meg å være Wink

Noen som har tanker rundt dette?

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Sv: Stress
« #1 : 09. juli 2014, 12:07 »
Nei, litt stress en periode har ingenting å si. Det er når man stresser over en lenger tidsperiode det vil ha innvirkning.

Les litt mer om stress her: http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=2022
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget manimal

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 10

Sv: Stress
« #2 : 29. mars 2017, 21:25 »
Har ingenting å si. Stress over lang tid kan dog utvikle seg til kronisk stress og manifistere seg med angst, panikkangrep osv. Men lite søvn i perioder, selv ganske lange perioder og stress går bra. Bare spør alle som har fått barn Smiley Man tåler enormt mer enn man tror.
Driver nettsiden www.minterapeut.no hvor du kan finne alt fra ernæringsfysiologer til healere.

Utlogget Malin17

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Sv: Stress
« #3 : 14. august 2018, 15:44 »
Å starte et enkeltpersonforetak er det aller beste jeg noen gang har gjort. Jeg trodde det ville være mye vanskeligere enn det faktisk er.

Det jeg mener at det er svært viktig å tenke på är at man fra begynnelsen lager seg et budsjett. Hvis det ikke lønner seg å starte et foretak bør man kanskje vurdere å finne på noe annet ettersom det er utrolig mye jobb, særlig i oppstartfasen. Imidlertid er fordelene mange. Man kan i mangt og meget bestemme sine egne arbeidstider, og avhengig av hvilken type foretak du har så kan du kanskje ha en svært fleksibel arbeidsdag. Ingen dager er like de forrige - og det er det jeg elsker med å eie mitt eget foretak!

Det er enkelt å registrere seg på www.registrer-enk.no og deretter er det bare å sette i gang.  Smile

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!