Skrevet av Emne: Aggresiv av Kre-alkalyn Hardcore og andre protein pulver?  (Lest 12051 ganger)

Utlogget sinder

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Min bror som spiser på protein pulver er blitt meget aggresiv, men han nekter på det og prøver og finne fakta til han att det gjør han aggresiv, akkurat som steroidar bare att steroider er litt sterkere. Er det noen som kan gi meg litt sources på att det kan gjøre folk aggresiv, eg sier ikke att dette sjer alle, men vill bevise til han att det er mulig og bli aggresiv av protein pulver. det er krangling med damen hans hver dag akkurat som dem har vert gift i 50 år. så eg vill prøve og få han og forstå att det er mulighet att bli aggresiv.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Proteinpulver er et rent matekstrakt. Det består av melk der vann, laktose og fett har blitt fjernet.

Hvis han har blitt aggressiv av noe treningsrelatert så er det helt sikkert steroider, testosteron eller prohormoner. Kreatin er ikke et hormon og har ingen effekt på det psykiske.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget sinder

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Proteinpulver er et rent matekstrakt. Det består av melk der vann, laktose og fett har blitt fjernet.

Hvis han har blitt aggressiv av noe treningsrelatert så er det helt sikkert steroider, testosteron eller prohormoner. Kreatin er ikke et hormon og har ingen effekt på det psykiske.
Han tar ikke steroider, eneste han tar er en masse protein pulver, hele kjøkkenskapet hans er fullt av ulike protein pulver. Men hva om han tar kreatin pulver og ting rundt han sjer, kan det forande på personligheten og gjøre han mere aggresiv? for hans far tok selvmord for 3 år siden og våres mor skal snart dø av kreft, kan dette gjøre han aggresiv med blanding av treningspulver og sånt?
for eg har aldrig sett han så her aggresiv, og det har begynt etter han begynte og trene. skulle han tatt steroider så skulle han sakt det til meg.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Han tar ikke steroider, eneste han tar er en masse protein pulver, hele kjøkkenskapet hans er fullt av ulike protein pulver. Men hva om han tar kreatin pulver og ting rundt han sjer, kan det forande på personligheten og gjøre han mere aggresiv? for hans far tok selvmord for 3 år siden og våres mor skal snart dø av kreft, kan dette gjøre han aggresiv med blanding av treningspulver og sånt?
for eg har aldrig sett han så her aggresiv, og det har begynt etter han begynte og trene. skulle han tatt steroider så skulle han sakt det til meg.

Det er mange som tar steroider og som skylder på alt mulig annet hvis de får problemer siden steroidbruk har høy grad av sosial stigma. Men det er helt utelukket at proteinpulver eller kreatin har en effekt på psyken. Kre-alkalyn er et kreatinprodukt. Hvordan emballasjen ser ut spiller ingen rolle. En del andre kosttilskudd kan ha noe å si.
En del preworkout-produkter kan ha en narkotikalignende effekt men verstingene med effekt i retning amfetamin har blitt luket ut av markedet av myndighetene per idag. Men folk får tak i sånne ting ulovlig. Jeg tviler på at de produktene produserer aggressivitet bortsett fra kanskje akkurat etter bruk, avhengighet er en mer sannsynlig bivirkning.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget sinder

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Jeg tviler på at de produktene produserer aggressivitet bortsett fra kanskje akkurat etter bruk,
Ok så er en liten mulighet att han bli aggresiv etter trening av pulveret då? for han spiser/drikker på dette hver dag

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Ok så er en liten mulighet att han bli aggresiv etter trening av pulveret då? for han spiser/drikker på dette hver dag

Nei, ikke av proteinpulver. Det er like sannsynlig som at han blir aggressiv av å drikke melk. Men hvis han importerer preworkout produkter ulovlig så er det en liten mulighet der. Det er svært sannsynlig at det er steroider hvis det har noe med trening å gjøre.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Gomaramp

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 14

Kanskje skyldes det enkelt og greit et høyere testosteronnivå på grunn av økt treningsmengde, eller at psyken har fått seg en trøkk på grunn av stresset fra både trening og familiesituasjonen.  For som SFV har sagt mange ganger: proteinpulver inneholder ikke hormoner og har derfor ingen innvirkning på humøret i nevneverdig grad.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Kanskje skyldes det enkelt og greit et høyere testosteronnivå på grunn av økt treningsmengde, eller at psyken har fått seg en trøkk på grunn av stresset fra både trening og familiesituasjonen.  For som SFV har sagt mange ganger: proteinpulver inneholder ikke hormoner og har derfor ingen innvirkning på humøret i nevneverdig grad.

Aggressiv på grunn av økt testosteronnivå på grunn av trening ? Tror jeg ikke noe på. Det skal mye mer til enn littegrann forhøyede verdier før det slår ut i aggressivitet, inkludert hos følsomme individer. Det kan ikke sammenlignes med steroidbruk. Anabole steroider er i tillegg avarter av testosteron og effekten tilsvarer ikke bare en sterk økning av testosteron men den er også litt annerledes, som om man inntar et kjønnshormon som egentlig hører hjemme hos en helt annen (hypotetisk) art.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget sinder

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Aggressiv på grunn av økt testosteronnivå på grunn av trening ? Tror jeg ikke noe på. Det skal mye mer til enn littegrann forhøyede verdier før det slår ut i aggressivitet, inkludert hos følsomme individer. Det kan ikke sammenlignes med steroidbruk. Anabole steroider er i tillegg avarter av testosteron og effekten tilsvarer ikke bare en sterk økning av testosteron men den er også litt annerledes, som om man inntar et kjønnshormon som egentlig hører hjemme hos en helt annen (hypotetisk) art.

Han viste meg en pakke med Turinabol igår, men han sa att han ikke ville ta det, han sier det er steroider. men han nekter på att han bruker det. Vet ikke om det han har i skapene er lovlig eller ulovlige kreativ pulver, har ikke så mye peiling på kreatin pulver og steroider.  Eg veit att steroider kan forandre deg veldig mye, trodde kreatin pulver hadde samme effekt, bare på en lavere nivå en steroider. Det finnes vell Bivirkninger av disse kreatin pulvene?

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Han viste meg en pakke med Turinabol igår, men han sa att han ikke ville ta det, han sier det er steroider. men han nekter på att han bruker det. Vet ikke om det han har i skapene er lovlig eller ulovlige kreativ pulver, har ikke så mye peiling på kreatin pulver og steroider.  Eg veit att steroider kan forandre deg veldig mye, trodde kreatin pulver hadde samme effekt, bare på en lavere nivå en steroider. Det finnes vell Bivirkninger av disse kreatin pulvene?

En normal dagsdose kreatin tilsvarer det man får i seg av å spise 1 kilo kjøtt. Hos en del mennesker (inkludert meg selv) så har kreatin liten eller ingen effekt, sannsynligvis fordi lagrene i musklene deres er ganske fulle fra før. Hos andre fungerer det som et kosttilskudd akkurat som vitaminpiller. Bivirkningene av normal kreatinbruk er i de fleste tilfeller null, inkludert på lengre sikt. Kreatin har vært på markedet i rundt 20 år og det har blitt gjennomført mye forskning på det.

Når jeg bruker uttrykket "preworkout produkter" så snakker jeg ikke om proteinpulver og heller ikke om kreatin. Det er et helt annet type produkt som folk bruker for å få mer "fokus" i forbindelse med selve treningsøkta. De verste blant de produktene er ulovlige i Norge.

Hvor hadde han det Turinabolet hen da ? I skapet ?
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget sinder

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

En normal dagsdose kreatin tilsvarer det man får i seg av å spise 1 kilo kjøtt. Hos en del mennesker (inkludert meg selv) så har kreatin liten eller ingen effekt, sannsynligvis fordi lagrene i musklene deres er ganske fulle fra før. Hos andre fungerer det som et kosttilskudd akkurat som vitaminpiller. Bivirkningene av normal kreatinbruk er i de fleste tilfeller null, inkludert på lengre sikt. Kreatin har vært på markedet i rundt 20 år og det har blitt gjennomført mye forskning på det.

Når jeg bruker uttrykket "preworkout produkter" så snakker jeg ikke om proteinpulver og heller ikke om kreatin. Det er et helt annet type produkt som folk bruker for å få mer "fokus" i forbindelse med selve treningsøkta. De verste blant de produktene er ulovlige i Norge.

Hvor hadde han det Turinabolet hen da ? I skapet ?
Nej han hadde det gjemt en annen plass, Tror damen hans begynner og bli så lei av pulveret hans att hun er påvei og kaste det i doen, så han gjemmer det vell for henne Tongue

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Å, så han har steroider gjemt i huset. Okay.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget sinder

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Å, så han har steroider gjemt i huset. Okay.
Er turinabol kraftige steroider? (sterke)

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Er turinabol kraftige steroider? (sterke)

Steroider er steroider og så spørs det også på dosestørrelsen. Bruker man det i det hele tatt så er alt av bivirkninger fullt mulig.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!