Skrevet av Emne: Kjedespising  (Lest 4823 ganger)

Utlogget Sørlending91

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 19

Kjedespising
« : 13. august 2014, 20:41 »
Hei forum!

Jeg er da en av de skapsnokerene som sliter med kjedespising om jeg ikke holder meg selv opptatt. Nå som PCen ble solgt for 2 mnd siden og jeg tok meg en uke (oppe i 4 uker nå) pause fra dietten har jeg falt helt ut og sliter hardt med og hente meg inn og fylle fritiden. Treningen faller smått ut også, motivasjonene er der til å trene men normalt spiser jeg meg så mett/overmett att jeg ikke har orket til å trene.

Noen som har noen tips?

Utlogget Rita Immerstein

  • Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 949
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 949

Sv: Kjedespising
« #1 : 25. august 2014, 13:13 »
Ta en gåtur før eller etter et måltid. Har du motivasjon til å trene så kommer du ikke utenom at du også må jobbe ned matmengden....hvor sterk er lysten til å trene? Sterk nok til å redusere matmengden? Hva med å trene litt rett før et hovedmåltid. På en eller annen måte må du finne en måte å komme i gang på. Er motivasjoen sterk nok så møt i hvert fall opp på gymmet selv om du er aldri så mett. Sett deg på sykkelen og ta en rolig økt...så har du i hvert fall kommet over dørterskelen til gymmet....
- Master i helsefremmende arbeid
- Personlig trener
- Kostholdsveileder
- Høgskoleutdanning innen ernæringlære, veiledning og coaching
- Trent vekter i over 20 år


Gå til:  

Sunn mat: Knasende gode knekkebrød

Kosthold21.10.2019164

Dette knekkebrødet bør du spise.

Slik lager du sunnere taco

Kosthold18.10.2019451

Så mange kilokalorier kan du spare i sunn taco.
Hva med snickersgrøt eller ovnsbakt dessertgrøt?
Peanøttsmør er populært både til grøt, brødskiva og middag. Lag din egen!
Hva slags oljer bør du velge? Vi avslører de beste kildene.