Skrevet av Emne: Kjedespising  (Lest 4825 ganger)

Utlogget Sørlending91

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 19

Kjedespising
« : 13. august 2014, 20:41 »
Hei forum!

Jeg er da en av de skapsnokerene som sliter med kjedespising om jeg ikke holder meg selv opptatt. Nå som PCen ble solgt for 2 mnd siden og jeg tok meg en uke (oppe i 4 uker nå) pause fra dietten har jeg falt helt ut og sliter hardt med og hente meg inn og fylle fritiden. Treningen faller smått ut også, motivasjonene er der til å trene men normalt spiser jeg meg så mett/overmett att jeg ikke har orket til å trene.

Noen som har noen tips?

Utlogget Rita Immerstein

  • Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 949
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 949

Sv: Kjedespising
« #1 : 25. august 2014, 13:13 »
Ta en gåtur før eller etter et måltid. Har du motivasjon til å trene så kommer du ikke utenom at du også må jobbe ned matmengden....hvor sterk er lysten til å trene? Sterk nok til å redusere matmengden? Hva med å trene litt rett før et hovedmåltid. På en eller annen måte må du finne en måte å komme i gang på. Er motivasjoen sterk nok så møt i hvert fall opp på gymmet selv om du er aldri så mett. Sett deg på sykkelen og ta en rolig økt...så har du i hvert fall kommet over dørterskelen til gymmet....
- Master i helsefremmende arbeid
- Personlig trener
- Kostholdsveileder
- Høgskoleutdanning innen ernæringlære, veiledning og coaching
- Trent vekter i over 20 år


Gå til:  

Norges Sterkeste Mann 2019

Strongman22.10.201918

Se bilder og video fra Norges Sterkeste Mann 2019.

Sunn mat: Knasende gode knekkebrød

Kosthold21.10.2019167

Dette knekkebrødet bør du spise.

Slik lager du sunnere taco

Kosthold18.10.2019452

Så mange kilokalorier kan du spare i sunn taco.
Hva med snickersgrøt eller ovnsbakt dessertgrøt?
Peanøttsmør er populært både til grøt, brødskiva og middag. Lag din egen!