Skrevet av Emne: er helt grønn på disse kosttilskuddene..  (Lest 1751 ganger)

Utlogget pia85

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2

er helt grønn på disse kosttilskuddene..
« : 13. september 2014, 08:27 »
Jha da va eg godt i gang m treninga mi. biggrin trene hel kropp kvær gang fordi d er d som funke best for mg. Eg trene 2-1-2-1-2 osv  Smiley meeeenn eg e en sånn person som treng å se litt mere resultata enn bare vekt økning  Tongue så har bestilt, fått og kommet igang med "girl power core pack" fra pf.. meeenn så e eg skeptisk til dn dr creatin  Undecided har hørt at dn binn vann ikroppen så eg e litt redd for å bruke dn vist eg bare legg på mg vann  Undecided har lest og vurdert protein men litt usikker om eg sk blande d inn i d her eller om eg ska droppe nåkka eller??  Tongue nåkka tips?? Treng oxo tips til ka eg kan spise\ drikke etter trening for å restutiere bedre ? Tongue

Hilsen en jente på 29 som ikke har peiling Tongue

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: er helt grønn på disse kosttilskuddene..
« #1 : 13. september 2014, 11:24 »
Hvis du slutter å bruke kreatin så går vannet ut av kroppen igjen med en gang så det er ikke noe farlig å prøve det. Protein er en bestanddel i mat akkurat som fett og karbohydrater og kroppen har større behov for protein når man trener så å få i seg noe ekstra protein er en god ide.

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Lene88

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 48
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 48

Sv: er helt grønn på disse kosttilskuddene..
« #2 : 16. september 2014, 08:39 »
Tilskudd er ikke det som er avgjørende for at treningen skal gi resultater. (Men det kan hjelpe Smiley)

Der er en god artikkel om kreatin på Fitnesslife:
http://fitnesslife.no/artikler/kreatin_styrke_og_utholdenhet/

Selv tar jeg hjelp av både kreatin i perioder, protein, BCAA og litt annet da og da.

Trur ikke kun det er det som gir meg resultater men det hjelper på motivasjonen  Grin
Proteinpulver syns jeg dog er meget bra da jeg kan være dårlig å få i meg nokk protein ellers.

Lykke til med treningen!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!