Skrevet av Emne: Skjule "mannepupper" under trening?  (Lest 7728 ganger)

Utlogget ErikHolmvik

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Skjule "mannepupper" under trening?
« : 13. september 2014, 11:45 »
Hei! Jeg er en gutt på 16 år som nettopp har begynt trening på treningsstudio. Har også kjøpt månedskort, som vil si jeg vil fprtsette. Men det er veldig vanskelig for meg å komme dit for å trene grunnet såkalte "mannepupper". Derfor lurer jeg på om det finnes en bra måte for å skjule det under trening? Prøvde sportstape, men det var vondt å ha på og ta av.. Takk på forhånd!

Utlogget Heimdallr

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: Skjule "mannepupper" under trening?
« #1 : 13. september 2014, 14:39 »
Du kan forsøke med kompresjonbandasje. Den er sikkert mer behagelig enn sporttape.

Utlogget Kjetil Larsen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 280
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 280

Sv: Skjule "mannepupper" under trening?
« #2 : 10. oktober 2014, 00:07 »
En del av å komme seg ut av sofaen er å bli litt tøffere. Den midlertidige smerten tåler du kompis Wink Evt sportsbandasje eller en slags sports BH? Er jo bare å ha en genser over, ingen som ser det.

Utlogget manimal

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 10

Sv: Skjule "mannepupper" under trening?
« #3 : 29. mars 2017, 21:23 »
Bare drit i det, eller operer det bort. Mitt tips er å ta kirurgi. Jeg måtte bli 30 år og få meg kone og barn før jeg ble "gammel nok" til å gi faen i det. Har vært svær og markert tidligere, og manboobsa var grunnen til atjeg begynte å trene. Tro meg...er du først misfornøyd med dem så hjelper det ikke uansett hvor mye du trener. Du har komplekser for det, og de forsvinner ikke av at du trener. Så enten bare bli ferdig med det og operer bort (som jeg angrer på at jeg aldri gjorde) eller aksepter at du har litt boobs, og lev livet.
Driver nettsiden www.minterapeut.no hvor du kan finne alt fra ernæringsfysiologer til healere.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!