Skrevet av Emne: Hva pokker skjedde her?  (Lest 54240 ganger)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Hva pokker skjedde her?
« : 08. oktober 2014, 23:12 »
Tok meg en pause fra forumet, og titta innom igjen her nå nylig. Hva faen har skjedd? Knapt en diskusjon, ikke en debatt, kanskje kun en gamling som logger noe dritkjedelige sykkelturer og en og annen noob som slenger innom med klasse-spørsmål ala "hvordan definerer dere en utrent person og en trent person???"

Verste er at ingen er inne og tar ANSVAR heller, setter skapet på plass ovenfor fjortissen og gir gamlefar et dytt i ræva opp bakken!

Nei, her har det visna totalt det siste året (?) eller hva det har vært siden sist. Hvor er surrebukken Rulatoren, de bedrevitende moderatorene, Beistet og resten av dere liksom trenende, eks-tastaturkrigerne? Gått tom for kreatin og proteinbarer og begynt med eldretrim hele gjengen, tipper jeg.

Sjøl har jeg økt i samtlige øvelser, redusert tida på 8km og generelt herja i alt jeg har prøvd på det siste året. Hatt så mye suksess at jeg ikke har hatt tid til å skrive her engang.

Dere får si ifra om det fortsatt finnes noen med litt tak i der ute, sleng inn et spørsmål, logg en stusselig økt, sleng ut et honnør, eller et dårlig photoshoppa overkroppselfie, bare GJØR NOE. ( Eller feed-the-troll, som det også heter. )
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Hva pokker skjedde her?
« #1 : 09. oktober 2014, 01:22 »
Sitat
redusert tida på 8km

Hva slags tid er det vi snakker om her ?
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hva pokker skjedde her?
« #2 : 09. oktober 2014, 15:57 »
Hva slags tid er det vi snakker om her ?

Tar timen på tre kvarter.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Hva pokker skjedde her?
« #3 : 09. oktober 2014, 17:35 »
Tar timen på tre kvarter.

Dr. who ?
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Sv: Hva pokker skjedde her?
« #4 : 09. oktober 2014, 23:26 »
Haha, ja treningsforum er langt ifra det det var. Likevel så er det grenser for hvor lenge en kan opprettholde et forum hvor halvparten av diskusjonene ender i "du trenger ikke tilskudd, bare spis mer".
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Hva pokker skjedde her?
« #5 : 10. oktober 2014, 12:02 »
Haha, ja treningsforum er langt ifra det det var. Likevel så er det grenser for hvor lenge en kan opprettholde et forum hvor halvparten av diskusjonene ender i "du trenger ikke tilskudd, bare spis mer".

Å trene litt hver uke året rundt hvert år hjelper også. Sånn, nå er vi ferdig så nå kan vi godt legge ned hele greia.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Sv: Hva pokker skjedde her?
« #6 : 24. oktober 2014, 22:19 »
Ikke tatt seg opp, nei...

Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Hva pokker skjedde her?
« #7 : 24. oktober 2014, 22:37 »
Ikke tatt seg opp, nei...



Det der ser akkurat ut som noen andre forumer jeg har vært innom tidligere. Vet ikke helt om treningsforum kvalifiserer men det gjorde kanskje det før ?

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Hva pokker skjedde her?
« #8 : 15. november 2014, 13:23 »
Sjøl har jeg økt i samtlige øvelser, redusert tida på 8km og generelt herja i alt jeg har prøvd på det siste året. Hatt så mye suksess at jeg ikke har hatt tid til å skrive her engang.

Dere får si ifra om det fortsatt finnes noen med litt tak i der ute, sleng inn et spørsmål, logg en stusselig økt, sleng ut et honnør, eller et dårlig photoshoppa overkroppselfie, bare GJØR NOE. ( Eller feed-the-troll, som det også heter. )
Vel.. Jeg har hatt en pause herfra selv.  Jeg har ikke så mye å fortelle siden sist.  Jeg er blitt litt eldre, litt dummere, litt styggere og litt tynnere i håret siden sist.  Jeg har begynt å få trøbbel med hukommelsen, og ereksjonsfrekvensen har gått fra en gang i uka til en gang i måneden.  Ellers har lite nytt skjedd for min del.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: Hva pokker skjedde her?
« #9 : 18. november 2014, 22:57 »

Sjøl har jeg økt i samtlige øvelser, redusert tida på 8km og generelt herja i alt jeg har prøvd på det siste året. Hatt så mye suksess at jeg ikke har hatt tid til å skrive her engang.


Hmm, jeg har trent som en gal, men enda ikke forbedret persene.  Står fortsatt med styrketotalen nevnt i profilen fra 2010.  Har blitt en del mengdeprogrammer samt oppkjøringer og jeg har etter min mening blitt sterkere dog slitt med selve formtoppen på maksdagen.  Blir gjerne litt vel ivrig og peiser på litt for hardt mot slutten slik at formen toppes en uke eller to før jeg skal makse.  

Har derimot mer eller mindre periodisert programmet mitt perfekt denne gangen og ligger ann til perser over hele fjøla rundt juletider.

Om jeg gjenoppretter Power Loppas Powerlog som desverre ble stengt av moderator på ulovlig grunnlag, kunne du tenkt deg å bli fast leser som hele tiden kommer med motiverende kommentarer til meg og min trening?  Hvis så send PM så skal jeg starte å logge igjen.

Ellers har lite nytt skjedd for min del.


Takk for sist!

Jeg og du har ikke snakket sammen siden vi debaterte i utskjellingstråden.

Du ytret der bekymring over at Utskjellingstråden, på tross av sitt latterlig lave nivå likevel representerte kremen av forumet hva kvalitet anngikk.

Vel gjett hva:  Du hadde rett.

There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Hva pokker skjedde her?
« #10 : 19. november 2014, 20:51 »
Dette varmer mitt hjerte.  I en verden av jålebukker, egotrippere og posører så kan jeg se her inne at det fortsatt finnes sanne og ekte personligheter.  Power loppa, Fleksnes og Beistet er genuine eksentrikere.  Nå vet jeg hva jeg har savnet de siste månedene.  Jeg blir reint rørt av å se at de er tilbake.  Formuleringer som

Sitat
Verste er at ingen er inne og tar ANSVAR heller, setter skapet på plass ovenfor fjortissen og gir gamlefar et dytt i ræva opp bakken!

og

Sitat
Om jeg gjenoppretter Power Loppas Powerlog som desverre ble stengt av moderator på ulovlig grunnlag, kunne du tenkt deg å bli fast leser som hele tiden kommer med motiverende kommentarer til meg og min trening?

viser at vi har å gjøre med ekte personligheter, sanne karakterer.  Fleksern og Loppa vil nå langt i livet.  Velkommen tilbake!
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: Hva pokker skjedde her?
« #11 : 25. november 2014, 00:49 »
Velkommen tilbake!

Takk!

Godt å være tilbake og.  Tok meg en liten runde rundt på forumet og oppdaget at ting har gått i nedoverbakke siden jeg la opp som forumsdebatant. 

Nå gjelder det da, å få forumet tilbake på beina igjen.  Har ett par ideer til hvordan dette skal gjøres, ett innfall jeg hadde var å få en av de dyktige skribentene på TF til å skrive en artikkel om meg selv den dagen jeg klarte 100 kg i benk.  Tenkte at en slik gladsak ville skape den nødvendige blesten vi trenger for å få opp interessen blant medlemmene her inne.

Tror du det kan funke?

Ett problem med planen er at jeg ikke ligger an til å ta 100 kg i benk i verken nær eller fjern fremtid da jeg nå har stagnert 100% i en del år.  Har du noen tips til hvordan jeg skal klare å bryte 72.5 kilos benkplatået vil jeg gjerne høre det.  Kanskje evt forumet kan sette meg i kontakt med en dyktig PT som er kapabel til å coache meg opp til å nå målvekta. 

Om ikke denne planen virker(Ja, jeg innser at den ikke akkurat er ett sikkerstikk), har du noen bedre forslag for hvordan redde forumet??
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Hva pokker skjedde her?
« #12 : 25. november 2014, 11:32 »
Bildet ditt ser ut som det er fra 90-tallet. Hadde de engang 1.25 kilos plater på den tiden ? Jo, de hadde vel det.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Hva pokker skjedde her?
« #13 : 25. november 2014, 21:50 »
Tja...  Kanskje kan det være en ide å lage en artikkel eller en diskusjonstråd om hvordan vi skal få Loppa opp på 100 kg i benken?  Jeg tror at fitness, kroppsbygging og strongman har fått for stor plass her på forumet.  Vi burde få mer stoff om den riktige treningen for løpere, fotballspillere, friidrettsutøvere, sjakkspillere (!), langrennsløpere, alpinister og syklister.  Stoff om sånn trening er kanskje ikke så flashy og bildespesial-vennlig, men kan øke bredden her på forumet på litt lengre sikt.

Men annonsører for kosttilskudd og bolebukser er kanskje ikke så glade for en sånn omlegging?
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Hva pokker skjedde her?
« #14 : 25. november 2014, 22:47 »
En tråd om ankelvekter og håndleddsvekter til jogging hadde vært et sårt tiltrengt innslag. Kosttilskuddsfabrikkene kan jo lage noen i plastikk, sette på sin egen logo og selge de med 10000 prosent avanse, det burde være god butikk. En versjon i rosa for hvermansen og en i svart for hardcore. Og noen små til bolerbikkjer, de trenger også å matche matfar.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!