Skrevet av Emne: Hva pokker skjedde her?  (Lest 54235 ganger)

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Hva pokker skjedde her?
« #60 : 08. januar 2015, 22:26 »
Ikke ett halvgalt bidrag Danny, selv ville jeg vel heller ha anbefalt dette da:

http://www.kalibergym.no/5x5-powerbuilding/

Fra hva jeg har blitt fortalt ett genialt program.  Det er satt opp av Gunnar Strand Jacobsen, en av de desidert mest kompetente styrketrenerne her til lands.  Jacobsen har holdt på med styrketrening og coaching av styrkeatleter siden 90 tallet så at dette programmet vil være ekstremt effektivt tror jeg ingen vil debatere.

Kan legge til at på 90 tallet så veide Jacobsen over 150 kg med relativt lav fett% DET sier sitt mener nå jeg.  I tillegg var han deltager på NSM en gang seint på 90 tallet, klarte en 6 plass så han mangler ikke akkurat resultater på merittlisten heller, en oppnår bare ikke slike resultater uten enorm kompetanse.
Jeg tok en kikk på programmet fra Kaliber Gym.  Det er sikkert ikke dumt i seg selv, men jeg hadde ikke satset på dette dersom framgang i benkpress er målet.  Store, sammensatte øvelser som de tre øvelsene i styrkeløft eller de to øvelsene i vektløfting, må spesialtrenes.

Her er et nybegynnerprogram fra en trener som har produsert haugevis av gode styrkeløftere:  
http://www.powerliftingtowin.com/sheiko-novice-routine/

Ikke legg for mye i begrepet 'nybegynnerprogram'.  Boris Sheiko har trent folk i verdenseliten, så slike begreper er relative.  En grunnide i alle Sheiko-rutiner er å legge et grunnlag med haugevis av løft på vekter mellom 50% og 80% av maks, og dermed bygge opp en stor arbeidskapasitet.  Etter at nybegynnerprogrammet er gjennomført, så kan du prøve deg på Sheiko #32.  Det programmet finner du her:

http://www.powerliftingtowin.com/sheiko/

Dersom du ikke får framgang når du spiser mye mat og kjører disse to programmene, så blir jeg overrasket.  NB:  Sheiko-programmene har lange økter, og du kan trenge inntak av næring midtveis i øktene for å stå distansen ut.

Dersom du ønsker det enda tøffere, kan du prøve deg på Sheiko #30 og deretter Sheiko #32, eller Sheiko #29 og deretter Sheiko #32.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget ballehans

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 577

Sv: Hva pokker skjedde her?
« #61 : 09. januar 2015, 03:35 »
jaggu har ikke ennå en legende stikki nesa si inn her! Kul innput Danny, klart sidehev må med. Og at småøvelser som sidehev kan kjøres ofte er noe en sjelden tenker på. Lite tid tar det også, så hvorfor ikke?

innså nettopp at jeg syns sykling er ganske gøy men mistenker at jeg blir ennå mer tynn og ekkel av det. noen som har erfaringstall på terskelen mellom safe mengde og tynningmengde?

23 år gammel
190 cm høy og ganske lett ~ 93 kg
165-145-250 rå på stevne 105,4 kg kroppsvekt

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=77168.0</br>

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hva pokker skjedde her?
« #62 : 13. januar 2015, 11:40 »
Å nei, ikke mer hagenisser. Da må det bli IS-versjonen i svart i så fall. Okay, bare kjør på.



Forsiktig nå.

Dro femdobbel VM i utstilling med kun 3 nisser og en gnom i fjor.

Gnomen var bola, men slapp testing. Kun 1,04 høy, men nesten 1,80 brei. Traff bra med vindmøllehus og ekstra langt skjegg på de øvrige nissene.

Det at du ikke bryr deg om hagenisser, betyr ikke at sporten, med over 1 million aktive utøvere og mer enn 1 milliard aktive nisser, ikke er verdens største.

Btw; Kikki og Egil Skallagrimsson/Expedite på TV2 her, ganske kul film om strongwoman forbredelsene til Kikki: http://www.tv2.no/v/871755/

De skulle lage en film om meg og mine forberedelser til hagenisse VM også. Jeg sendte kamerateamet ut i låven der nissene oppholder seg for å få tatt litt initiell poserings-foto før intervjuet.

Kamerateamet har aldri blitt sett siden.

Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Hva pokker skjedde her?
« #63 : 13. januar 2015, 13:54 »
Hvis du ikke er snill nå Fleksnes, så henter jeg Dovregubben. Vi har vært kompiser siden 800-tallet. Så det så.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Hva pokker skjedde her?
« #64 : 13. januar 2015, 21:39 »
Forsiktig nå.

Dro femdobbel VM i utstilling med kun 3 nisser og en gnom i fjor.

Gnomen var bola, men slapp testing. Kun 1,04 høy, men nesten 1,80 brei. Traff bra med vindmøllehus og ekstra langt skjegg på de øvrige nissene.

Det at du ikke bryr deg om hagenisser, betyr ikke at sporten, med over 1 million aktive utøvere og mer enn 1 milliard aktive nisser, ikke er verdens største.

Btw; Kikki og Egil Skallagrimsson/Expedite på TV2 her, ganske kul film om strongwoman forbredelsene til Kikki: http://www.tv2.no/v/871755/

De skulle lage en film om meg og mine forberedelser til hagenisse VM også. Jeg sendte kamerateamet ut i låven der nissene oppholder seg for å få tatt litt initiell poserings-foto før intervjuet.

Kamerateamet har aldri blitt sett siden.
Dette er imponerende.  Det skal du ha, Fleksnes!  Men det bør sies at det sportslige nivået innen hagenisseutstilling har falt litt i de siste årene.  Alle internasjonale stevner blir jo nå lagt til isolerte og strengt overvåkede anlegg i Antarktis på grunn av smittefare og voldsrisiko, og det har lagt en demper på rekrutteringen.  At alle de tre landslagene fra Kina, Russland og Argentina ble totalt utslettet i den store kannibalismeskandalen i Novosibirsk, bidro også til at antall nisser og antall utøvere gikk drastisk ned.  

Jeg har lagt opp.  Som dere kanskje husker, drev jeg litt i det små innen den letteste vektklassen.  Motivasjonen min forsvant da nissen min meldte seg inn i Profetens Ummah, og dro rake veien til Syria.  Men dette har sine fordeler også.  Folk er i ferd med å flytte tilbake til nabolaget mitt, og de virker i grunnen bare glade for at Trondsen i femte etasje forsvant sporløst i september i fjor.
Hvis du ikke er snill nå Fleksnes, så henter jeg Dovregubben. Vi har vært kompiser siden 800-tallet. Så det så.
Nei, nei, nei!  Ikke Dovregubben!!
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Hva pokker skjedde her?
« #65 : 13. januar 2015, 23:04 »
Nei, nei, nei!  Ikke Dovregubben!!

Be afraid, be very afraid ! Det er ikke sikkert at gubben sjøl har noen særlig sans for hva dere bedriver tiden med når det gjelder hans små venner hagenissene. Og Fleksnes gir de stakkars små bol attpåtil ! Innerst i Dovrefjell har de ikke bruk for sånt, der er det gneis og granitt som gjelder og småtroll flaskes opp deretter.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Bane

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 545
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 545

Sv: Hva pokker skjedde her?
« #66 : 16. januar 2015, 23:21 »
Har blitt ett drittforum. Iallefall artiklene. Veit ikke om det er pga alle har begynt å hive seg på fitness/styrkeløft-bølgen, alle artikler er irrelevante/repetisjon eller om det bare har blitt lavere nivå på debattantene.

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: Hva pokker skjedde her?
« #67 : 17. januar 2015, 17:00 »
Har blitt ett drittforum. Iallefall artiklene. Veit ikke om det er pga alle har begynt å hive seg på fitness/styrkeløft-bølgen, alle artikler er irrelevante/repetisjon eller om det bare har blitt lavere nivå på debattantene.

Debattantene er det vel ikke noe å utsette på?

Jeg er jo her. 
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Bane

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 545
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 545

Sv: Hva pokker skjedde her?
« #68 : 18. januar 2015, 19:24 »
Debattantene er det vel ikke noe å utsette på?

Jeg er jo her.  

Mer folk her inne gjør at det blir lengre imellom de som er på nivået ditt!

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: Hva pokker skjedde her?
« #69 : 22. januar 2015, 09:03 »
Mer folk her inne gjør at det blir lengre imellom de som er på nivået ditt!

Du verden....og hva er så begrunnelsen for dette lille utbruddet?  

Nå er det selvsagt ikke slik at antal honnør på TF har direkte korelasjon med den generelle kvaliteten på innleggene en bruker poster.  Dog, når jeg ser at du har prestert det kunststykket å poste over 500 ganger samtidig som andre forumsbrukere kun har trykka på honnørknappen ett par knappe titalls ganger, så får det meg virkelig til å lure på om du egentlig tenker i det heletatt før du poster.  Da spesielt mtp at jeg nærmest kan telle antallet ganger jeg har forsøkt å være seriøs her inne på en hånd, men på tross av dette har oppnådd oppimot ett par hundre honnør på under 500 innlegg.  

Uungåelig å ikke bli litt nysgjerrig på hva slags usammenhengende vrøvl jeg vil finne om jeg går igjennom innleggshistorikken din men vet du hva; jeg tror jeg sparer meg for den opplevelsen.  
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Bane

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 545
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 545

Sv: Hva pokker skjedde her?
« #70 : 22. januar 2015, 12:13 »
Du verden....og hva er så begrunnelsen for dette lille utbruddet?  

Nå er det selvsagt ikke slik at antal honnør på TF har direkte korelasjon med den generelle kvaliteten på innleggene en bruker poster.  Dog, når jeg ser at du har prestert det kunststykket å poste over 500 ganger samtidig som andre forumsbrukere kun har trykka på honnørknappen ett par knappe titalls ganger, så får det meg virkelig til å lure på om du egentlig tenker i det heletatt før du poster.  Da spesielt mtp at jeg nærmest kan telle antallet ganger jeg har forsøkt å være seriøs her inne på en hånd, men på tross av dette har oppnådd oppimot ett par hundre honnør på under 500 innlegg.  

Uungåelig å ikke bli litt nysgjerrig på hva slags usammenhengende vrøvl jeg vil finne om jeg går igjennom innleggshistorikken din men vet du hva; jeg tror jeg sparer meg for den opplevelsen.  

Du må slappe av litt. Hvis du har sett hvor seriøs innleggene har vært i denne tråden så hadde du ikke tatt dette så seriøst heller.

Nå har ikke jeg postet på ett år, kanskje lengre? Samt at jeg har vært medlem her siden 2006 er det vel, det vil si i 9år, da var jeg 16år, hvor moden og kunnskapsrik/velartikulert er man når man er 16år?
Da jeg startet med innlegg så var ikke disse honnør-greiene tenkt på enda engang så spar meg.

Angående alle innleggene du har fått honnør for, å få honnør er ikke det samme som en like på Facebook, men det er det folk misforstår,
ett honnør-innlegg skal bidra og være av betydning, ikke bare noe man trykker på for at man er enig og avslutter samtalen der. Prøver ikke å ta ifra deg noen anerkjennelse, men sånn til ettertanke.

Nå vet ikke jeg hvor lenge du har vært medlem men jeg mener faktisk at nivået var bedre før. Ikke pga meg, langt ifra, jeg bidro ingenting, men diskusjonene var mer interessante. Dette kan hende pga jeg var mer keen på å lese det, eller så var det for at problemstillingene som ble tatt opp var noe jeg ikke hadde lest om før, men nå går det mye i repetisjon føler jeg, verdens gang kanskje.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Hva pokker skjedde her?
« #71 : 22. januar 2015, 12:22 »
Fleksnes er honnør-kongen her. Seriøsiteten i Fleksnes' innlegg varierer noe men sjansen for å få honnør for bidragene korrelerer dårlig med det vitenskaplige nivået i innholdet. En omvendt korrelasjon kan muligens etableres men jeg overlater den oppgaven til de diverse forskerne som studerer disse sidene. Kom gjerne med en oppsummering når dere er ferdige med prosjektet.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: Hva pokker skjedde her?
« #72 : 22. januar 2015, 21:37 »
Du må slappe av litt. Hvis du har sett hvor seriøs innleggene har vært i denne tråden så hadde du ikke tatt dette så seriøst heller.

Nå har ikke jeg postet på ett år, kanskje lengre? Samt at jeg har vært medlem her siden 2006 er det vel, det vil si i 9år, da var jeg 16år, hvor moden og kunnskapsrik/velartikulert er man når man er 16år?
Da jeg startet med innlegg så var ikke disse honnør-greiene tenkt på enda engang så spar meg.

Angående alle innleggene du har fått honnør for, å få honnør er ikke det samme som en like på Facebook, men det er det folk misforstår,
ett honnør-innlegg skal bidra og være av betydning, ikke bare noe man trykker på for at man er enig og avslutter samtalen der. Prøver ikke å ta ifra deg noen anerkjennelse, men sånn til ettertanke.

Nå vet ikke jeg hvor lenge du har vært medlem men jeg mener faktisk at nivået var bedre før. Ikke pga meg, langt ifra, jeg bidro ingenting, men diskusjonene var mer interessante. Dette kan hende pga jeg var mer keen på å lese det, eller så var det for at problemstillingene som ble tatt opp var noe jeg ikke hadde lest om før, men nå går det mye i repetisjon føler jeg, verdens gang kanskje.

Feil.

Det er du som svarer meg alt for seriøst.

Denne tråden har omlag samme seriøsitetsnivå som utskjellingstråden, herregud den er jo starta av Fleksnes jo, det burde si sitt hva seriøsitet angår.  

Fleksnes er honnør-kongen her. Seriøsiteten i Fleksnes' innlegg varierer noe men sjansen for å få honnør for bidragene korrelerer dårlig med det vitenskaplige nivået i innholdet. En omvendt korrelasjon kan muligens etableres men jeg overlater den oppgaven til de diverse forskerne som studerer disse sidene. Kom gjerne med en oppsummering når dere er ferdige med prosjektet.

Fleksnes er honnørkongen ja, om du regner i antall honnør.  Men dette blir selvsagt helt feil.  Fleksnes har hengt i det åpne forumet i over 10 år, hvor poster ikke teller på posttelleren og hvor det ofte har vært diskusjoner fulgt av over hundre lesere på en gang, han har sitte og pissa ut poster i disse diskusjonene, tidvis med en eim av humor.  Resultatet blir selvsagt en honnør ratio som er totalt ubrukelig om man skal måle kvaliteten på brukeren.  

En NORMAL forumsbruker som sitter på TF og diskuterer TRENING og ikke dvergkasting vil selvsagt få en honnør ratio som tildels kan brukes som indikator på om brukeren er av en viss kvalitet.
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Hva pokker skjedde her?
« #73 : 22. januar 2015, 22:09 »
En NORMAL forumsbruker som sitter på TF og diskuterer TRENING og ikke dvergkasting vil selvsagt få en honnør ratio som tildels kan brukes som indikator på om brukeren er av en viss kvalitet.

Dvergkasting er da god trening. Det gjelder å finne en dverg i riktig vektklasse og som er fornøyd med ære og berømmelse. Har selv prøvd meg på kasting av mann på 65 kilo med støt-fra-heng teknikk og det ble da litt høyde på kastet. Er dvergen liten nok så tror jeg faktisk det kan bli litt flukt over svevet.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hva pokker skjedde her?
« #74 : 23. januar 2015, 11:25 »
Fleksnes karakteren er en motvekt. Noen forstår dette, de fleste ikke. Dette forumet består bl.a. av en hel rekke AS brukere som skryter av sine løfteresultater og fettprosent på mindre enn 3, på over 100 kg kroppsvekt. Den resterende hopen består stort sett av yngre, bicepscurlende og benkpressende karer som ser opp til førstnevnte og hyller alt de gjør. Man er liksom i form om man tar 200 i benken og full av stesolid og anadrol, et fokus som blir helt feil.

I starten av min "karriere" her inne, som en som løftet tungt og reint, gikk jeg ( kanskje halvhjerta ) inn for å avlive noen av disse glorifiseringene av AS brukere som eksisterte. Jeg ble angrepet av mods og "alle"

Hadde jeg ikke hørt om gode gener? Ante jeg ikke hva det ville si å trene hardt og spise dedikert over en lang periode? Det var faktisk jeg som var den naive og paranoide.

Så jeg begynte å skrive litt om egne prestasjoner innen hagenisseutstilling og dvergkasting. Altså breddeidrett, som ikke nevnes noe om her. For å ikke ødelegge andres tråder eller forumet mer enn nødvendig, har jeg holdt meg til åpent forum i 90% av mine innlegg.

De gangene jeg har gitt konkrete tips som faktisk ville fungert, blir jeg ofte møtt med motstand. "Men det er ikke sånn Arnold trente!" Så hvorfor gidde?

Bane og SFV forstår jeg ikke helt hvorfor gidder å lese eller kommentere denne tråden da det virker som om dere synes hele tråden er fullstendig teit og at bl.a. jeg er det samme. At det nå blir en debatt over hvor mange honnører jeg har fått, beviser vel egentlig bare at Fleksnes har en form for posisjon på forumet, sikkert mer hatet enn elsket, men i det minste finnes det en ærlig og redelig baktanke bak mine innlegg, selv om de ofte handler om helt utopiske ting eller noen ganger begrenser seg til "Du er en idiot." Det gjelder å kunne se hvor det kommer fra, og hvordan motvekten tipper...



Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!