Skrevet av Emne: Trapezius Nedre del. Prikke i muskelen akkurat som om den skulle ha sovna.  (Lest 2604 ganger)

Utlogget egner01

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

 Hei.

 Detta har pågått over flere månder ca 2.

 Nederste del av trapezius prikke. akkurat som om den skulle ha sovna. det starta med at den stramma seg og ikke ville slippe. ca 2 dager.
og så denne konstante prikkinga.
noen som har hørt om dette. eller har en formening om hvem jeg kan hendvene meg til.  Vanlig fastlege visste ingen ting.

  Det er bare på den venstre siden.   området strekker seg fra nederste punkt og ca 5 cm opp.

 Setter virkelig pris på alle tilbake meldinger.


Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Hvordan er styrkeforholdet mellom armene i enarms skulderpress med manualer ? Hva med enarms roing ? Det høres ut som en delvis muskellammelse.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget egner01

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Hvordan er styrkeforholdet mellom armene i enarms skulderpress med manualer ? Hva med enarms roing ? Det høres ut som en delvis muskellammelse.


    Har aldri kjørt enarms skulder press.  (  trener med manualer men aldri en om gangen ).  Når det kommer til roing har jeg aldri kjent noe markant forskjell. Kan heller ikke se noe forskjell på muskelstørrelsen.   ( har ikke gjort en arms på ca 4 måneder. )

 Har du noen forslag om hvem jeg kan henvende meg til får å få dette fikset ?


Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Det hørtes litt ut som en delvis muskellammelse en kompis har slitt med. Først stramming og så redusert styrke. Men hvis du ikke merker noen styrkeforskjell i noen øvelse så er det neppe lammelse.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!