Skrevet av Emne: Hjelp av treningskjema og matvaner.  (Lest 5230 ganger)

Utlogget KristofferEngum

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Hjelp av treningskjema og matvaner.
« : 22. oktober 2014, 18:18 »
Heisann det har seg sånn att jeg skulle hatt noe hjelp fra dere der ute.
Jeg er nå 17 år og trener nesten vær dag, jeg har trening Mandager, Tirsdager samt Torsdager i Kickboksing som er nokså hard og god trening!
Og utenom dem dagene så bygger jeg muskler, det jeg føler er at jeg skulle fått et bedre skjema å gå etter på disse "fridagene" fra kickboksing.
Jeg har nå ikke noen strukturert plan men trener ofte i dette følge : Skråbenk, Bicepscurls, tricepsmaskin samt brystmaskin legger også på en del hangups & dips + litt mage av og til.
Fra forrige treningskjema så brukte jeg det mest standarde "Benkpress, Skråbenk samt markløft & knebøy.. 

Det jeg også må legge med er att jeg ikke trener benk pga blir veldig fort stiv som ikke lønner seg i kickboksing føler jeg, hva synest dere om dette?
Noen kickboksere her som kan fortelle meg hva dere trener?

Trener også selvfølgelig føtter uansett om det er kjedelig eller ikke, men det må gjørest.. der tar jeg maskiner siden vi på Mudo har et utrolig bra tilbud når det gjelder dette.

Og når det gjelder mat! Maten tenker jeg ikke så utrolig mye på når det gjelder sunt kosthold, jeg er 62kg å 179 høy jeg har aldri hatt noen problemer med fedme da jeg har nokså synlig magemuskler, det jeg lurer på er hva jeg burde spise for og bulke mest mulig?
Har hørt egg, fisk, kylling er det beste men noe annet som faktisk er lett & lage for en student med ikke så alt for mye penger med mest mulig gains?
Drikker for det meste Gainer Pro Jordbær når jeg kommer på det etter trening men ikke vær gang det er så aktuelt.

Oppsummeringen ble, kan noen hjelpe meg å sette opp et bra treningsprogram som jeg kan eventuelt bruke når jeg har fri fra kickboksingen samt et kosthold der jeg kan kjøpe inn å ha en litt bedre oversikt over hva jeg burde spise for å vokse mest mulig?
Har også merket en stor forskjell fra å gå fra skinnyboy som så vidt klarte 8kg på vær hånd i skråbenk 8x8 til og trene med 20kg x 8 etc, føler også det er utrolig lite i en vekt av 62 kg å ta 40kg i skråbenk totalt, hva synest dere?
Trener mest for å få mye volum samt en bra kropp.


Og forresten! Hvilken PWO anbefaler folket?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!