Skrevet av Emne: Billig Under Armour klær  (Lest 7267 ganger)

Utlogget jaren

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Billig Under Armour klær
« : 04. november 2014, 22:19 »
Tips til nettsider med billige Under Armour-klær? Skjønner at mye det billige er falske produkter. Men om noen har tips til nettsider så spytt ut  Smiley

Utlogget Danny

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 975
  • Honnør: 196
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 975

Sv: Billig Under Armour klær
« #1 : 07. november 2014, 19:28 »
Kan få kjøpe en blå medium tight greie av meg. Passer bra hvis du er under 82-83cm CIRKA et par cm under navlen eller mindre(eller om du ikke har noe synøig fett på magen) og har armer over minst 40, jeg brukte den kun mens mine var 50-52 (avhengig av trykk og vekt)  men den er tight uansett sålenge armene er over 40.. Bryst/Rygg mål bør nok ikke være over 140 men ganske tøyelig så en medium passer ganske store karer sålenge du ikke har styrkeløftermage.. (dvs over metern). Høyden min er 182, 5 og den passer deg sålenge du ikke er mye høyere enn det. Men har du over 50 armer så forvent at noen mener det er litt showoff å gå så tight, for den får på en måte spesielt armene til å se større ut enn de er pga tighness. Den ser ut som ny og er brukt bare et par ganger og jeg er ikke supertrent lengre så føler meg ikke vel i den uansett. . Hvis noen er intr. så tar jeg imot bud over 100, du tar seff frakta.
Stats 2015 Rein på TRT: Høyde: 1,83. Vekt: 95-105. Alder: 27. Discopumper. Armer: 45-50, Midje: 85-95. Noen sett fra 2015; 100x50 i medium smal benk, 30 "strongman" Chins på 103kg bw.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!