Skrevet av Emne: Forelsket i PT, hva gjør jeg?  (Lest 13931 ganger)

Utlogget M93

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1

Forelsket i PT, hva gjør jeg?
« : 19. november 2014, 00:51 »
Hei.
Jeg er helt ny på forumet, men har et seriøst problem jeg ikke aner hva jeg skal gjøre med. Har hatt en PT i en god stund. Vi kjente ikke hverandre da han ble PTen min, men både gjennom disse timene og felles venner har vi blitt veldig godt kjent. Det har vært en gnist der helt fra første dag, og vi kommer ekstremt godt overens.

Har nå kommet til et stadie hvor det har utviklet seg til at vi har blitt veldig gode venner og prater mye sammen på sms og facebook. Vi har rett og slett blitt veldig gode venner, men det er en gnist der som også har utviklet seg videre uten at noen av oss har tatt initiativ til noe mer.
Derfor står jeg nå litt fast i hva jeg skal gjøre. Det er definitivt en mann jeg gjerne vil prøve å la det utvikle seg videre, men det at han er PTen min og at han tross alt ble det før vi ble godt kjent gjør situasjonen litt vanskelig. Legger en ekstra barriere på det å ta initiativ til noe mer. På tross av at vi er venner utenom også.

Han er også veldig flink i jobben sin, så vil helst ikke bytte han ut med en annen PT heller. Oppførselen når vi er på for eksempel samme sosiale samling er at vi ender med å prate hele kvelden og isolerer oss nesten fra resten. Blitt kommentert gjentatte ganger av andre venner, og spørsmål om det er noe på gang. Fra min side kjennes det ut som noe mer, men vet jo ikke med han da.

Hva gjør jeg? Bør jeg ta initiativ til for eksempel kino eller ta opp i samtale at det virker som det er noe mer mellom oss? Og hva bør jeg gjøre med kundeforholdet med han som PT? Om han ikke er interessert blir jo iallefall det at jeg også er kunde fryktelig kleint. Noen som har vært i liknende situasjoner selv? 

Hilsen forvirra jente i starten av 20-årene.  Huh

Utlogget schnappi

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 26

Sv: Forelsket i PT, hva gjør jeg?
« #1 : 19. november 2014, 11:39 »
Du kan jo spørre han om han vil være med ut på en kafe eller kino en dag? Hvis han vil det så er han iallfall interessert. Så tar du det bare videre derfra og bare glemmer at han er din PT. Hva så? Det er ingen big deal. Og hvis ting utvikler seg så får du sikkert PT timene gratis etter hvert, hihi Wink

Utlogget Budd

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 37

Sv: Forelsket i PT, hva gjør jeg?
« #2 : 25. desember 2014, 14:01 »
Forklar han situasjonen og be om å få bytte PT hvis dere bestemmer dere for å bli "bedre" venner på fritiden.
Dette er først og fremst for PTn sin del. Tar seg veldig dårlig ut når det kommer ut av en PT Knu**er kundene sine. Gjør det så profesjonnelt som mulig.

Ellers, følg hjertet Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!