Skrevet av Emne: Treningsplan  (Lest 7127 ganger)

Utlogget Marcusheterjeg

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Treningsplan
« : 12. januar 2015, 23:49 »
Hei, jeg er en gutt på 16 år som har begynt å trene aktiv i 3-4 måneder. Jeg trener styrke 6 dager i uka og har en aktiv hviledag på søndag, der jeg løper langtur eller intervaller. Dette syns jeg er veldig gøy og liker det jeg gjør, men er det mye? Og er det noen som har forslag til en treningsplan for en uke? På forhånd takk! Smiley

Utlogget Emerjådd

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 449
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 449

  • Bort med fleskefettet!
Sv: Treningsplan
« #1 : 13. januar 2015, 00:36 »
Det er mye trening, og det er jo forsåvidt bra det, men 6 dager styrke? Spiser du f.eks nok? Hva er målet ditt??

Utlogget Marcusheterjeg

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: Treningsplan
« #2 : 13. januar 2015, 01:27 »
Ja 6 dager med variert muskelgrupper for hver dag. Men trener visse ting to ganger i uka å. Spiser en del i tillegg til proteinpulver og kreatin. Målet mitt er egentlig bare bodybulding og bedre kondisjon. 

Utlogget pablopablo

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 16
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 16

Sv: Treningsplan
« #3 : 09. februar 2015, 22:42 »
jeg har over 12 års erfaring med styrketrening som kroppsbygger, instruktør og PT. Jeg kan tilby deg skreddersydd diettplan og/eller treningsprogram Grin


I can assure you that, with my knowledge, skills, experience and enthusiasm, I will be able to provide quality training and diet programs for you.
Do you have any question? Does this sound interesting to you? Send an mail to pawelstempel82@gmail.com

I will design a workout that will best suit your goals!!!  biggrin

Utlogget Johnny Puma

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 223
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 223

Sv: Treningsplan
« #4 : 12. februar 2015, 13:20 »
Hei, jeg er en gutt på 16 år som har begynt å trene aktiv i 3-4 måneder. Jeg trener styrke 6 dager i uka og har en aktiv hviledag på søndag, der jeg løper langtur eller intervaller. Dette syns jeg er veldig gøy og liker det jeg gjør, men er det mye? Og er det noen som har forslag til en treningsplan for en uke? På forhånd takk! Smiley

Hvis du skal kombinere bodybuilding og bedre kondisjon ville jeg tatt en kikk på RYP. https://www.tn.no/ryp

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!