Skrevet av Emne: Withings WS-50  (Lest 7356 ganger)

Utlogget Rayman

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 80
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 80

  • Strongmannerd
Withings WS-50
« : 17. januar 2015, 07:52 »
Har da kjøpt meg ei slik wifi-vekt da jeg synes det er veldig greit å følge med på vekt og fett%, for så å justere kaloriinntaket deretter.
Vekta påstår at jeg har en fett% på 7! Noe som dessverre ikke er tilfellet, realiteten er nok heller det dobbelte! Noen ideèr til hva det er den mener? Kan det rett og slett være feil med den?
Den har også automatisk CO2 måler som skal ta målinger hver halvtime, men hvor ofte resultatene blir lastet opp har ihvertfall ikke jeg kontroll på Grin Virker som at det er ca 2 ganger i døgnet nå.

Noen andre her inne som har en slik og har greid å temme den? Cheesy
First they ignore you; then they mock you; then they punish you; then you win." Mahatma Ghandi Indian independence leader

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Withings WS-50
« #1 : 17. januar 2015, 13:57 »
De pleier å måle fettprosent ut i fra vanninnhold i kroppen. Enkelte har høyere eller lavere vanninnhold selv om fettprosenten er den samme. Men den er sikkert ganske nøyaktig til å måle relativ utvikling over tid, så lenge du er omtrent like hydrert ved hver måling. Hverken tørst eller utørst, og ikke rett etter trening.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!