Skrevet av Emne: 10-12% kroppsfett. Hvor ofte trenger jeg oppkarbing/refeed?  (Lest 1440 ganger)

Utlogget Makaveliii

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 28

Har vært på diett i en uke nå og følger et oppsett fra tomminutririon.no som jeg synes virker bra så langt. Veier 77kg, er 184cm høy og trener styrke 4 ganger i uka, og bokser 3 ganger i uka. har også 40 min cardio nesten hver dag (går til og fra skolen og trening) Ligger på rundt 2000kcal om dagen.

I følge oppsettet skal jeg ha et cheatmeal en gang i uka, men har ikke noe behov for å spise hamburgere eller pizza på diett da jeg ønsker å bli ferdig med dietten så fort som mulig. Skal gi meg når jeg har kommet ned til 8% kroppsfett, og antar at jeg er et sted mellom 10-12 akkurat nå... Istedet for cheatmeals vil jeg heller kjøre refeeds/oppkarbing da dette skal øke forbrenningen ved å øke leptinnivåene i følge det jeg har lest.

Det jeg trenger svar på er derfor dette: Med tanke på mine forutsetninger; hvor ofte burde jeg kjøre oppkarbinger og hvor mye kalorier burde jeg få i meg på en slik oppkarbing? Skjønner at dette vil være individuelt, men hadde vært fint å vite sånn cirka!  Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!