Skrevet av Emne: Elixias antidopingskontrakt- Tillatt eller ikke?  (Lest 40716 ganger)

Utlogget PerfectSense

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 12
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 12

Sv: Elixias antidopingskontrakt- Tillatt eller ikke?
« #45 : 24. november 2012, 00:06 »
Godt poeng. Jeg husker noen skrekkvideoer om narkotika som de viste på videregående på slutten av 80-tallet. Fikk lyst til å spy av å se på det men jeg fikk også liten lyst til å begynne med noe som helst sånt. Det betyr ikke at all skrekkpropaganda er bra men akkurat det der funket.

Ingenting er bedre enn at det funket, men kan jeg spørre hvilket miljø du var i? Hvis du var i ett miljø hvor stoff ikke var akseptert/ utbredt kan jeg absolutt tro at det funket, men hvis du som meg, var i ett miljø hvor hasj var enormt utbredt hadde det ikke fungert like greit.

Dersom man på skolen får skremselspropagandaen servert og senere på kvelden ser kameratene bruke de aktuelle tingene uten at skremselspropagandaen slår til, da mister man mye av respekten for det man blir fortalt. Ingen liker å bli behandlet som om man er dum, og spesielt ungdom "vet" hva som er best for seg selv. Jeg tror løsningen er objektive fakta uten noen form for moral. Hvis vi viser dem respekten de fortjener tror jeg vi kan få dem til å høre etter.

 

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Elixias antidopingskontrakt- Tillatt eller ikke?
« #46 : 24. november 2012, 01:40 »
Ingenting er bedre enn at det funket, men kan jeg spørre hvilket miljø du var i? Hvis du var i ett miljø hvor stoff ikke var akseptert/ utbredt kan jeg absolutt tro at det funket, men hvis du som meg, var i ett miljø hvor hasj var enormt utbredt hadde det ikke fungert like greit.

Dersom man på skolen får skremselspropagandaen servert og senere på kvelden ser kameratene bruke de aktuelle tingene uten at skremselspropagandaen slår til, da mister man mye av respekten for det man blir fortalt. Ingen liker å bli behandlet som om man er dum, og spesielt ungdom "vet" hva som er best for seg selv. Jeg tror løsningen er objektive fakta uten noen form for moral. Hvis vi viser dem respekten de fortjener tror jeg vi kan få dem til å høre etter.

Det stemmer det, det var lite aksept for narkotika. 96% hjemmebrent var nok mer stuereint. Men jeg opplevde ikke den filmen som moralistisk, mer som brutal. De hadde en del antirøykfilmer på ungdomsskolen, de funket generelt dårlig. Ikke det at jeg var noe interessert i røyk heller, men det var av andre grunner enn de filmene de viste. Hele opplegget der var kanskje noe mer moralistisk. Eller rett og slett overdrevent, ikke bare brutalt.
Når det gjelder steroider er vel de færreste ungdommer i et miljø der det er noen særlig aksept for steroidbruk, men jeg er enig i at objektive fakta er best uansett. Dessuten så er temaet steroidbruk mer komplisert enn akkurat temaet cannabis er.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Mr.Marko

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 78
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 78

Sv: Elixias antidopingskontrakt- Tillatt eller ikke?
« #47 : 22. desember 2012, 23:06 »
Når Elixia skal ha kontrakter på testing, hvorfor tester de ikke de som jobber der også??

Vet jo om flere som er åpenbare brukere av steroider blant de

Utlogget Ms Nutrition

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 95
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 95

Sv: Elixias antidopingskontrakt- Tillatt eller ikke?
« #48 : 22. desember 2012, 23:29 »
Når Elixia skal ha kontrakter på testing, hvorfor tester de ikke de som jobber der også??

Vet jo om flere som er åpenbare brukere av steroider blant de

 Hvordan vet du det? Hvis du vet så må du jo si ifra til senteret!!
Ok. Owned.

Utlogget Johannes Doperen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

  • GET BIG - HAVREGRYN!
Sv: Elixias antidopingskontrakt- Tillatt eller ikke?
« #49 : 22. desember 2012, 23:37 »
Så en dag at Knut Vekstjordet forsøkte å trene på elixia - men der... på elixia ved carl berner.. eller carl Bolærne.. så har de automatisk doptest. Døra var så smal at Vekstjordet ikke kom seg inn. _for_ brei!
I don't care if I die young, as long as the coffin is big!

Utlogget Mr.Marko

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 78
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 78

Sv: Elixias antidopingskontrakt- Tillatt eller ikke?
« #50 : 23. desember 2012, 10:30 »
Hvordan vet du det? Hvis du vet så må du jo si ifra til senteret!!
M@il er oversendt Elixia, på tide og rasle med sablene nå!

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Sv: Elixias antidopingskontrakt- Tillatt eller ikke?
« #51 : 03. februar 2013, 12:34 »
Hvordan vet du det? Hvis du vet så må du jo si ifra til senteret!!

Problemet, dette har vært diskutert før..

Å teste sine ansatte blir hindret gjennom arbeidsmiljøloven..

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget Budd

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 37

Sv: Elixias antidopingskontrakt- Tillatt eller ikke?
« #52 : 25. desember 2014, 14:11 »
Elixia kan jo fint gjøre dette.
De er ett privat firma som kan bestemme hvem de vil ha som medlemmer og hvem de ikke vil ha. De kan ikke tvinge deg til å avlegge urinrøve, men de kan hive deg ut.

Problemet, dette har vært diskutert før..

Å teste sine ansatte blir hindret gjennom arbeidsmiljøloven..

Elixia kan teste sine ansatte, hvertfall enkelte klubber. Det signerer de ansatte under på samtidig med arbeidskontrakten.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!