Skrevet av Emne: Ned i vekt  (Lest 5976 ganger)

Utlogget AndreasHv

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Ned i vekt
« : 27. januar 2015, 09:36 »
Hei jeg er en gutt på 19 år er 1.70 høy og veier nå 96 kilo. Har gått ned fra 107 kg. Jeg spiser 2 ryvita knekkebrød med leverpostei/ost til frokost med 1 frukt på siden. 3 timer senere spiser jeg det samme og til lunch spiser jeg 4 knekkebrød. Middag er litt variert lite pasta og ris mye kjøtt og grønnsaker. Trener 5 ganger i uken. Så lurte jeg på om jeg burde spise mer eventuelt prøve en bedre diett  Smile

Utlogget superspurv

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 376
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 376

Sv: Ned i vekt
« #1 : 27. januar 2015, 12:55 »
Husk at vektnedgang tar tid. Går du ned en halv kilo i uka gjør du en kjempejobb allerede. (500 kalorier i underskudd hver dag tilsvarer en halv kilo fett i uken)

Utlogget Emerjådd

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 449
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 449

  • Bort med fleskefettet!
Sv: Ned i vekt
« #2 : 27. januar 2015, 13:04 »
Bra gjort!

Men jeg ville nok spist enda mer protein. Det metter og er bare bra!

Utlogget AndreasHv

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: Ned i vekt
« #3 : 27. januar 2015, 14:10 »
Merker at jeg er sulten 1 time etter hvert måltid og energien og restutisjon etter trening ikke er helt 100% kan dette være på grunn av for lite proteiner? Har en 5 fase protein som bare står og støver vekk. Er ikke flink til å bruke det

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 262
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 262

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Ned i vekt
« #4 : 27. januar 2015, 14:22 »
Ta en proteinshake med minst 40 gram protein hver dag under slanking, enkel måte å gjøre det på.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget gravat

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Sv: Ned i vekt
« #5 : 27. januar 2015, 19:29 »
Skader ikke med proteiner, men ikke overdriv. Det er kalorier det også. Virker dog som om du klarer deg bra med en såpass bra vektnedgang Smiley

Utlogget pablopablo

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 16
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 16

Sv: Ned i vekt
« #6 : 09. februar 2015, 22:37 »
hei jeg kan hjelpe deg og lage skreddersydd diettplan.og treningsprogram
jeg har 12 års erfaring med styrketrening som kroppsbygger, instruktør og PT.

 
Mat og treningsprogrammet du får vil være tilpasset akkurat deg.Matplanen inneholder alle detaljer om hva og hvor mye du skal spise til hvert måltid .


Do you have any question? Does this sound interesting to you? Send an mail to pawelstempel82@gmail.com

Gå til:  

Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?
Dette programmet er perfekt for hjemmetrening eller hvis du har dårlig tid.

Hvordan få mer ut av markløft?

Trening27.05.202040

Slik får du mer ut av markløft.
Dette er miniguiden på hvordan du skal holde deg slank.