Skrevet av Emne: Trene mot bryllup i juli, bygge muskler/ spising  (Lest 2088 ganger)

Utlogget Monica89

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 34

Trene mot bryllup i juli, bygge muskler/ spising
« : 18. februar 2015, 17:26 »
Jeg er en jente på 26 år som har trent en del før, men vært flere år uten nå pga svangerskap.

Jeg har nå begynt å trene mandag, onsdag, fredag 1,5 time hver gang, men blir to dager frem til neste trening når det er helg så jeg vil gjerne trene litt mer (og da hjemme...)

Har tilgang til litt lettvekter og trx hjemme.

Hvordan ville dere trent hjemme utennom øktene jeg har på treningsenteret?

Og hva ville dere spist? Jeg vil ha raske resultater med fine markerte muskler og veldig opptatt av riktig kosthold.
EVT PROTEINER???

Utlogget Rambofant

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 15

Sv: Trene mot bryllup i juli, bygge muskler/ spising
« #1 : 19. februar 2015, 08:44 »
Hei, Monica! Gratulerer med at du har startet med trening igjen, og kommende bryllup!

Å trene mandag, onsdag og fredag så lange økter som du tar skal være tilstrekkelig trening for vektreduksjon. Nå vet jeg ikke helt hva treningsprogram du kjører, men det er uansett godt jobbet!

Dersom du har tilgang til vekter så kan de godt benyttes hjemme, men husk at musklene må ha restitusjon for å få full effekt av treningen. Trx er også veldig bra for abs øvelser, og kan også da slenges inn. En joggetur også på fridagene dine så vil du brenne godt med kalorier.

Raske resultater med fine markerte muskler oppnås bare på 1 måte, med tålmodighet. De fleste jeg ser som prøver seg på kjappe løsninger ender som oftest bakerst i køen. Det som er viktig er at du har et variert, sunt kosthold og ikke inntar for mye kalorier. Du kan fort finne ut ca hvor mye kalorier du kan ved utregninger du kan finne på internett. Proteiner er selvfølgelig bra, jeg vil anbefale deg å slenge inn fisk minst 2-3 ganger i uken til middag, eventuelt kylling.

Utlogget Monica89

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 34

Sv: Trene mot bryllup i juli, bygge muskler/ spising
« #2 : 19. februar 2015, 14:03 »
Takk for svar.. Smiley Blir ikke for mye med trx også ? Har barn hjemme så år ikke jogget.

Utlogget anorakk

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 379
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 379

Sv: Trene mot bryllup i juli, bygge muskler/ spising
« #3 : 19. februar 2015, 17:15 »
Takk for svar.. Smiley Blir ikke for mye med trx også ? Har barn hjemme så år ikke jogget.

Personlig tror jeg ikke du vil få mye utbytte at trx i tillegg til et ordentlig 3-dagers styrkeprogram som ovenfor. Derimot kan du jo ta med deg barnet, enten til fots eller i vogn, og gå en lang og fin tur ute i det fri i helgene. Lange turer forbrenner fett veldig bra. Prøv å ikke stress for mye med det, sånt som dette tar som regel tid hvis man vil gjøre det ordentlig. Og vil barnet stoppe og leke litt så gjør dere bare det - ta med vann, frukt og litt sånt som hun/han liker, så kan dere være ute lenge uten at det blir så mye grining Smiley
"After a certain poundage, all squats feel just about the same - heavy." -Bill Starr, The Strongest Shall Survive

Utlogget Monica89

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 34

Sv: Trene mot bryllup i juli, bygge muskler/ spising
« #4 : 20. februar 2015, 17:16 »
Men vil det direkte ødelegge?? :/

Utlogget anorakk

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 379
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 379

Sv: Trene mot bryllup i juli, bygge muskler/ spising
« #5 : 20. februar 2015, 17:19 »
Men vil det direkte ødelegge?? :/

Vanskelig å si. Men å gjøre for mye vil ødelegge. Om trx i tillegg til programmet over er for mye er individuelt, og den eneste måten å finne det ut på er å prøve seg frem. Men alle nybegynnere vil helst gjøre altfor mye, og ødelegger treningen for seg selv på det viset.
"After a certain poundage, all squats feel just about the same - heavy." -Bill Starr, The Strongest Shall Survive

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!