Skrevet av Emne: Fettforbrenning / muskelvekst  (Lest 2273 ganger)

Utlogget Janii_

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2

  • Er på slankern, tips er velkomne!
Fettforbrenning / muskelvekst
« : 14. mars 2015, 19:36 »
Hoy, jeg startet mitt treningseventyr ifjor.
Jeg lå på en 150 kg, rett og slett bælfeit. Har nå litt over 1 år seinere gått ned rundt 54 kg (vekta varier litt mellom 96-94) men synker stadig sakte men sikkert nedover.
muskler kommer tydeligere frem, blodårer og merker klærne blir større.
men jeg ønsker å minske fettprosenten og øke muskelvekst. Har aldri vært borti proteinpulver/kreatin/kosttilskudd. Hva bør jeg ta? Starte med?
Spiser 4-5 måltider dagen, 3 timerish mellomrom, trener 5 dager i uken, alt i rutine.
Men jeg ønsker å prestere bedre, få mye bedre resultat etc.

All hjelp verdsettes!
Open your eyes, look within. Are you satisfied with the life you're living?
-Bob Marley

Utlogget macpersen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 70
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 70

Sv: Fettforbrenning / muskelvekst
« #1 : 17. mars 2015, 17:36 »
Wow kanon bra jobbet!! Liker at du alltid vil prestere bedre, det er bra mindsett!

Jeg anbefaler fiskeolje, viktig å smøre leddene. (Anbefales)
Kreatin er bra det, det tilfører vann til musklene sånn at dem kan jobbe hardere. Du blir sterkere å større. (Anbefales)
Proteinpulver, det er mye der ute, vil anbefale deg myrevolution sine proteinpulver produkter, bra kvalitet.(Anbefales)
ZMA, tar du før du legger deg, gjør sånn kroppen får enda bedre søvn og søvn er en av nøkklene for å lykkes. (Anbefales)
MCT olje, dette er noe av det beste for å forbrenne fett, google det. Du kan ha det i f.eks proteinshaken din, eller i te, eller kaffe, hva som helst. (Anbefales)
Grønn te, ikke kjøp det som finnes på rema å kiwi, de er full av sukker, du må nok på helsekost butikk å få kjøpt. Du kan ikke drikke nok.(Anbefales)
Kanel, bruk kanel i hverdagen.

Spirulina, fåes kjøpt på helsekost butikker, dette er ikke typisk norsk, men er kjent i verden. Google spirulina eller chlorella.

Jeg personlig vil unngå PWO (Prework-out) og kaffe(coffeine), fordi jeg liker ikke å være avhengig av det, det er fantastiske greier altså, det gjør sånn at du kan yte mer, og holder ut dagesvis. Det gjør at du kan ta den ekstra reppen som du ikke hadde klart uten.

Stå på!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!