Skrevet av Emne: Jogging etter styrketrening... All gains lost?  (Lest 2566 ganger)

Utlogget Makaveliii

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 28

Jogging etter styrketrening... All gains lost?
« : 15. mars 2015, 14:02 »
Etter påske skal jeg begynne på en deff og jeg har et spørsmål angående jogging.¨
Etter styrketrening liker jeg bedre å jogge rolig utendørs i 20-30 min istedet for å gå på mølle i oppoverbakke i 50 min.
Er det slikt at jogging ødelegger for styrketreningen? Syns egentlig det er veldig herlig å jogge ute, men dersom det hindrer muskelvekst/opprettholdelse så burde jeg vell kanskje innse nederlaget og heller kjøre på med cardio på mølle...

Noen som har erfaringer rundt dette?


Utlogget Johnny Puma

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 223
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 223

Sv: Jogging etter styrketrening... All gains lost?
« #1 : 16. mars 2015, 11:07 »
Etter påske skal jeg begynne på en deff og jeg har et spørsmål angående jogging.¨
Etter styrketrening liker jeg bedre å jogge rolig utendørs i 20-30 min istedet for å gå på mølle i oppoverbakke i 50 min.
Er det slikt at jogging ødelegger for styrketreningen? Syns egentlig det er veldig herlig å jogge ute, men dersom det hindrer muskelvekst/opprettholdelse så burde jeg vell kanskje innse nederlaget og heller kjøre på med cardio på mølle...

Noen som har erfaringer rundt dette?

Jogging vil ikke ødelegge styrketreningen din. Hvis du skal deffe må du uansett utøve en aktivitet som forbrenner fettet innen rimelig tid, IMHO er jogging det desidert beste.

Jeg trener styrke om vinteren, etter påske begynner jeg å løpe 30 minutter/5km hver morgen. Fungerer helt fint, bruker omtrent 2 måneder på å gå ned 5kg / 10cm rundt livet.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!