Skrevet av Emne: Trening etter mageoperasjon  (Lest 4106 ganger)

Utlogget hexa

• Nykomling
  • *
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

Trening etter mageoperasjon
« : 18. mars 2015, 21:08 »
Det er vel ingen steder innlegget passer bedre. Jeg vil gjerne ha svar av noen som virkelig vet hva de snakker om. :Smiley Jeg har operert vekk mye av magesekken, med snitt fra brystbenet til navlen. Jeg gikk ned ganske mye i vekt under behandling etter operasjonen, og kanskje litt for fort opp igjen da jeg fikk igjen matlysten. Jeg har alltid vært slank, men nå har det dannet seg en vemmelig fettpølse fra navlenivå og under, og musklene er slappis. Jeg har ståmage også, men med den lille magesekken må det vel være slik om jeg skal spise nok. I tillegg har jeg nok fått en liten navlebrokk som jeg helst ikke vil gjøre verre. Jeg aner ikke hva slags trening jeg bør gjøre for å hjelpe på slappe muskler / fett, men ikke gjøre brokket verre eller få problem med delte loddrette muskler. Som det er ser det ganske greit ut ved arret. Jeg har ikke turt å trene magen, jeg sykler bare på ergometeren, med middels motstand. Huh Det er nå over et år siden operasjonen. Fettsuging er litt dyrt, så jeg vil prøve alt annet først.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!