Skrevet av Emne: Tips/forbedringer til vektnedgangsplan?  (Lest 3813 ganger)

Utlogget Rubstr

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

Tips/forbedringer til vektnedgangsplan?
« : 22. mars 2015, 00:13 »
 Er en gutt på 17 år som har planer om å gå ned en del i vekt.
 Relevant info: Veier ca 115 kilo og er 185 høy, planlegger å gå ned 20++ kilo og trenger hjelp til plan.
 Trener rundt 8-11 ganger i uken, blanding mellom styrke, fotball/ballspill og kondisjon.
 
 Kostholdsplanen:
 Kcal: 1900
 Protein: 230
 Karbs: 130
 Fett: 50

 Matvarer: 80g Havregryn, 05 dl ekstra-lett melk, 1 banan, 125g laks, 200g kyllingfilet, 3 egg, 1 boks tunfisk,
 2 skiver grovbrød, 120g 100% Whey Gold Standard.

 Setter stor pris på hvis noen har noen tips/forslag/endringer/forbedringer til planen!  Smiley

Gå til:  

Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?
Dette programmet er perfekt for hjemmetrening eller hvis du har dårlig tid.

Hvordan få mer ut av markløft?

Trening27.05.202040

Slik får du mer ut av markløft.
Dette er miniguiden på hvordan du skal holde deg slank.