Skrevet av Emne: Både Ripped Hardcore OG N.O Xplode før trening?  (Lest 3511 ganger)

Utlogget ajos

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Tittelen sier seg vel litt selv: Kan jeg ta begge deler før trening?

Jeg trener styrke tidlig om morgenen, og kunne tenkt meg å tatt Ripped Hardcore fra Chained Nutrition som fettforbrenner og N.O Xplode som PWO. Men blir det for mye av det gode? Har aldri forsøkt det før, så vet ikke hvordan kroppen vil reagere heller. Jeg drikker ikke kaffe til vanlig, om det har noe å si. Jeg har brukt N.O Xplode i noen uker nå, med god effekt. Ripped hardcore har jeg nettopp kjøpt, og bare brukt én gang, før cardiotrening.

Utlogget ajos

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Jeg burde vel kanskje legge til at jeg tar 2 tabletter med Kre-Alkalyn fra Chained Nutrition ca. 30 minutter før trening, også!

Utlogget Hantelpresseren

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 140

450 mg koffein samtidig? Jeg ville hvert fall ikke gjort det. Syntes de 300 mg som er i Ripped Hardcore var nok for min del da jeg brukte det.

Utlogget hellstrøm

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 80
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 80

Tok litt for mye pwo en gang og det resulterte i vanvittig hjertbank. Ble rett og slett ubehagelig, og det gjorde det vanskelig å konsentrere seg og gjennomføre en god styrkeøkt. Vil tro det var pga for mye koffein på en gang. For mye av det gode kan her altså være med å ødelegge

Utlogget ajos

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Takk for svar, dere Smiley Jeg endte opp med å bare holde meg til Xplode.. Er enig i at det kunne blitt for mye koffein!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!