Skrevet av Emne: Kosttilskudd - norsk vs svensk  (Lest 3705 ganger)

Utlogget Erlnd

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Kosttilskudd - norsk vs svensk
« : 23. april 2015, 09:27 »
Heisann, alle sammen!

Jeg har blitt fortalt en god stund nå at svensk kosttilskudd skal ha bedre effekt da disse inneholder flere "stoffer" som ikke er lovlig i Norge men som tydeligvis skal hjelpe ift. trening.

Noen her som har noen meninger? Bestilte nå nylig litt greier fra gymgrossisten og fikk kjeft av en kompis for det.  Lips Sealed


Om spørsmålet er dumt eller er blitt besvart før, så si gjerne ifra!

Mvh,
Erlnd

Utlogget superspurv

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 376
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 376

Sv: Kosttilskudd - norsk vs svensk
« #1 : 23. april 2015, 11:34 »
Hvis det ikke er lovlig i Norge så er det ting som man enten må ha resept for å bruke, eller så er det som regel noe mild form for dop.

Sverige har blitt bedre de siste årene med å kutte ut ingredienser som er i gråsonen.

Du ser etter enklere løsninger. Da kan du jo like godt selvmedisinere deg med testosteron. Det er jo like naturlig som noen ingredienser i en pre-workout eller fettforbrennere som inneholder ulovlige stoffer.

Men av erfaring. Svenske kosttilskudd (vitaminer, pwo, fatburners) er ikke bedre enn norske. Da må det være isåfall så langt tilbake at man kunne kjøpe den gamle jack3d som inneholdt DMAA.

Utlogget Erlnd

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Sv: Kosttilskudd - norsk vs svensk
« #2 : 23. april 2015, 12:15 »
Hvis det ikke er lovlig i Norge så er det ting som man enten må ha resept for å bruke, eller så er det som regel noe mild form for dop.

Sverige har blitt bedre de siste årene med å kutte ut ingredienser som er i gråsonen.

Du ser etter enklere løsninger. Da kan du jo like godt selvmedisinere deg med testosteron. Det er jo like naturlig som noen ingredienser i en pre-workout eller fettforbrennere som inneholder ulovlige stoffer.

Men av erfaring. Svenske kosttilskudd (vitaminer, pwo, fatburners) er ikke bedre enn norske. Da må det være isåfall så langt tilbake at man kunne kjøpe den gamle jack3d som inneholdt DMAA.

Heisann og tusen takk for svar! Jeg personlig har ingen store formeninger om det, men flere av de jeg trener med er veldig bestemt på at du får mer effekt av svenske treningssupplementer enn norske -- at norsk kosttilskudd er "dårlig".

Vil tro at du har peiling, så da ble jeg plutselig mer fornøyd med kjøpet mitt da det  var bestilt fra gymgrossisten i Norge Smiley)))

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!