Skrevet av Emne: Trening. Boksing, boksepute? Trenger forslag.  (Lest 6601 ganger)

Utlogget marielisabeth

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Trening. Boksing, boksepute? Trenger forslag.
« : 07. mai 2015, 13:48 »
Heisann. Jeg er ei jente på 16 år som i flere år har drevet med hest og jogging, men nå har jeg en liten pause fra ridningen.
Jeg vil alikevel holde meg i form, og prøve noe annet. Tenker at det er litt for sent å begynne med fotball, håndball ol, men jeg vil gjerne prøve en individuell sport. Begynner på treningssenter om to uker. Ellers har jeg tenkt på å skaffe meg boksepute.

Hva trener man egentlig når man bokser på en boksepute? Er dette en verdig investering?

Boksing og kick-boksing generelt virker veldig gøy, men vet ikke om jeg er "tøff" nok til å begynne på noe sånt. Hva går egentlig treningene ut på der? Er det slik at man sloss, hehe... Er det mulig å få en egen trener?

Har dere noen andre forslag til en idrett som strammer kroppen, er morsomt og krever en del?

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Trening. Boksing, boksepute? Trenger forslag.
« #1 : 10. juni 2015, 23:02 »
Boksing/kickboksing er sinnsyk bra trening og koster kvartparten av et gym medlemskap.

Det er NULL vits i å kjøpe en boksesekk for å "drive selv" hvis du ikke aner hva og hvordan du skal gjøre det.

Dra til en bokseklubb og prøv en økt! Du blir GARANTERT sliten, og også overrasket over hvor mange jenter det er der, og også hvor imøtekommende og hyggelig miljøet er.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!