Skrevet av Emne: Diverse kosttilskudd, hva bør jeg velge?  (Lest 3124 ganger)

Utlogget Tjokken93

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Diverse kosttilskudd, hva bør jeg velge?
« : 15. mai 2015, 18:01 »
Har noen av dere prøvd Optimum Nutrition sin Whey Gold 100? http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/100-whey-gold-standard-2273-g-gold-standard-pwo-pa-kjpet Tenker å slå til på tilbudet. Hvilke smaker er gode/ikke gode? Samme gjelder PWO'en som følger med. Er det noe poeng i å bruke PWO når jeg er på deff eller vil det bare være tomme kalorier?

Hva bør jeg velge av Star Nutrition sin fatburner "Shred" eller Chained Nutrition sin Ripped Hardcore?

Jeg sliter også med å få i meg nok vitaminer og mineraler i det daglige og vil denne funke bra? http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/only-one-60-tabletter
 Takk for svar på forhånd!  Smiley

Utlogget Rita Immerstein

  • Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 949
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 949

Sv: Diverse kosttilskudd, hva bør jeg velge?
« #1 : 28. mai 2015, 11:40 »
Litt sent svar, men Gold 100 er et bra produkt. PWO fungerer som en energibooster og kan derfor være et godt supplemetn når du lever på diett. Fatburner er vanskelig å anbefale fordi vi reagerer forskjellig på - begge merker er imidlertid sikre å kjøpe. Vitaminer og mineraler kan du egentlig velge å vrake litt i - det er et greit supplement på diett(underskudd) for å sikre seg mikronæring:))
- Master i helsefremmende arbeid
- Personlig trener
- Kostholdsveileder
- Høgskoleutdanning innen ernæringlære, veiledning og coaching
- Trent vekter i over 20 år


Utlogget Tjokken93

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Sv: Diverse kosttilskudd, hva bør jeg velge?
« #2 : 28. mai 2015, 11:42 »
Tusen takk for svar!

Utlogget franknikko

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Sv: Diverse kosttilskudd, hva bør jeg velge?
« #3 : 28. mai 2015, 12:06 »
Hei. Jeg bruker Optimum Nutrition sin Whey Gold 100. Jeg er utrulig fornøyd. Har double rich chocolate som jeg kjøper. Men har desverre ikke smakt noen av di andre. Jeg har undersøkt dette produkte mye før jeg gjor valget første gangen. siden dette er et dyrt proteinpulver. Å det som virker felles til alle smakene, så er det et dette ikke smaker godt..... Men, jeg syns det smaker godt. men har smakt myyye bedre før. Men prøv det. Jeg anbefaler dette forran mye andre  produkter. PWO`en kan hjelpe det i treningslokalene uansett mål du går etter. Jeg er jojo mester på vekten. Å har aldri had problemer å gå ned når jeg går på PWO. Men alle er forskjellige. Cardio er beste måte å gå ned i vekt uansett. så spring 30-1time etter treningsøkt, istede for fettforbrennere. Men hvis du føler deg mere motivert på fatburner, så go for it Wink alt som hjelper i gymen, uansett om det er psykisk eller fysisk, så er det bra ^^

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!