Skrevet av Emne: PWO som fungerer  (Lest 11310 ganger)

Utlogget DoubleTrouble

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 43
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 43

PWO som fungerer
« : 15. mai 2015, 21:54 »
Tenkte å kjøpe inn noe PWO, men det finnes jo utallige produkter, noen som har noe å anbefale?

Er på utkikk etter noe kraftig PWO som jeg kan få utbytte av. Fått følelsen av alt som funker blir ulovlig her i Norge (Jack3D etc.) og lurte derfor på om noen vet om noe som faktisk fungerer fra gymgrossistens sortiment her i Norge, eventuelt noe bedre som det ikke er lovlig å selge i Norge, men som kan kjøpes i Sverige/over nett.

Utlogget mr. egg

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 24
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 24

Sv: PWO som fungerer
« #1 : 16. mai 2015, 13:36 »

Utlogget franknikko

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Sv: PWO som fungerer
« #2 : 19. mai 2015, 10:35 »
Hei. Jeg har bare prøvd 4 forskjellige PWO. Den jeg fikk mest effekt av var http://www.corefitness.no/kosttilskudd/pre-workout/nuclear-heart-attack.html Den slår inn fort og hardt.

Utlogget KarlHS

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Sv: PWO som fungerer
« #3 : 25. mai 2015, 19:02 »
Det nærmeste man kommer Jack3d er Cannibal Ferox fra Chaos & Pain.

Brukte selv Jack3d når det var tilgjengelig, og jeg synes helt klart at Cannibal Ferox er bedre(!).
Det kan være litt vanskelig å få inn i Norge ettersom det inneholder Yohimbin HCL som er på legemiddellisten i Norge.

MEN nå er det mulig å kjøpe Cannibal Ferox AMPED med AMP Citrate som er tilpasset det internasjonale markedet ettersom at AMP Citrate er ulovlig i USA men ikke i Norge. AMP Citrate regnes som det nærmeste man kommer 1,3 DMAA.

Utlogget xScylez

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 69
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 69

Sv: PWO som fungerer
« #4 : 26. mai 2015, 09:22 »
Av alle de PWO typene jeg har prøvd, så er det SAW som har fungert på meg. Bruker SAW nå og har gjort det en stund. Like fornøyd hver gang jeg bruker det. De andre har jeg ikke merket noe forskjell med.
http://www.proteinfabrikken.no/hovedsiden/Pre-Workout/Saw-400g-Pre-Workout-Stack-Trec-Nutrition19912-p0000012241

Utlogget testogain

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 103
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 103

Sv: PWO som fungerer
« #5 : 26. mai 2015, 11:38 »
hei du kan jo prøve Mesomorph ellerBullnox Androrush men vil anbefale URX Bombshell og UNIVERSAL -SHOCK THERAPY vist du vil vokse i tilegg Smiley Smiley

Utlogget franknikko

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Sv: PWO som fungerer
« #6 : 26. mai 2015, 23:45 »
Trur det meste funker. Er vell effekten du får av den du er ute etter. Jeg ser det ble mange egne meninger her. å ingen er enig her inne, hvis det var et klart svar du var ute etter. anbefaler deg å søke på Internett eventuelt youtube, å finne tester, for å finne ut hva du er ute etter i en  PWO. er så mange forskjellige, å di gir deg forskjellige ting, sån at du får det du vil ha ut av produktet. Jeg ser tilogmed 2 produkter jeg syns ikke passer for meg etter å testet dem. Men det vil ikke si det ikke passer for deg, eller dem som nevnte dem.  

Utlogget superspurv

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 376
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 376

Sv: PWO som fungerer
« #7 : 27. mai 2015, 12:39 »
Jo mer "effekt" PWO har, jo mer ulovlig og farlige er de. Halotestin, amfetamin, DMAA og andre sentralstimulerende stoffer er på toppen, også er det norske PWO som ligger på andre siden av skalaen. Du må nesten bare innse at det ikke finnes noe superPWO som verken er farlig eller ulovlig.

Utlogget testogain

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 103
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 103

Sv: PWO som fungerer
« #8 : 09. juni 2015, 11:14 »
det beste er pwo uten det jevla sentralstimulerende dritt greiene som fucker opp nervesysteme bsn-cellmass og div funker som bare det

Utlogget testogain

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 103
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 103

Sv: PWO som fungerer
« #9 : 09. juni 2015, 11:16 »
og ikkje derimot angst hjertebank høy puls skjelving kvalme hodepine rødming osv som kommer av koffein

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: PWO som fungerer
« #10 : 09. juni 2015, 15:16 »
PWO er for pussies som sliter med dørstokkmila.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget superspurv

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 376
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 376

Sv: PWO som fungerer
« #11 : 10. juni 2015, 15:08 »
Ble nettopp alle i den tråden her rekt?

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: PWO som fungerer
« #12 : 10. juni 2015, 16:58 »
Ble nettopp alle i den tråden her rekt?

Hvis "rekt" er et annet ord for totalt eid, så ja.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget broiler

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Sv: PWO som fungerer
« #13 : 11. juli 2015, 11:47 »
Det hittil eneste PWO pulveret jeg har prøvd som fungerer, er MP Assault. Liker at det stikker litt i fingrene og at man kjenner at man orker mer.

Utlogget ChainedYalo

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 19

  • No pain no gain!
Sv: PWO som fungerer
« #14 : 25. november 2015, 18:39 »
Føler at C4 Extreme funker fett, smaker godt og gir bra pump,  men den selges ikke i Norge. Har gjort en review på den på bloggen min (http://preworkout.blogg.no/). Har også gjort et review på MuscleTech sin Neurocore Fruit Punch. Smaken er helt forferdelig men den funker og er god.
Hilsen ChainedYalo

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!