Skrevet av Emne: Trene hender og fingre  (Lest 11270 ganger)

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Trene hender og fingre
« #15 : 11. juni 2015, 17:08 »
Avlsrevene på revefarmen?

Her er det ting jeg ikke har fått med meg!

Og The Weise Guy - han ba pent om det, og da får han, som brura sa. Har jeg virkelig noengang hett Badboy Fleksnes? Isåfall har jeg vært mer genial enn jeg gir meg selv kred for, og det sier ikke reint lite.


Ja, du var "Badboy Fleksnes" i 2007, en knall periode for forumet, var vel omlag i de dager hvor forumet var på sitt beste.  

Og du har virkelig aldri hatt ban?  Brukere som Per Rommetveit, aka Stallion ble jo bannet annenhver uke når han holdt på, for ikke å snakke om TFkong1 som ble bannet omlag like ofte. 

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Trene hender og fingre
« #16 : 11. juni 2015, 22:42 »
Har aldri blitt banna. Fikk en advarsel en gang fra en mod, men det var det.

Jeg har en følelse av at jeg klarte å holde glimtet i øyet til en viss grad, i motsetning til sånne som TFkong1 som bare slang ren dritt til folk og som virkelig mente det ( såvidt jeg husker )
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Trene hender og fingre
« #17 : 11. juni 2015, 22:53 »
Noen som husker et nyere innslag, Preda-tor ? Han påsto at han var tenåring, 163 cm og 123 kilo og skulle stå øverst på pallen på scenen i 2014 eller 15 eller noe sånt. Noen som har sett noe til det ?
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Trene hender og fingre
« #18 : 11. juni 2015, 23:19 »
Nei, han ble borte gitt. Står nok på pallen på maxbo og venter fortsatt.

Går gjennom honnørpostene mine, over 100 sider, og kom over en tråd som kanskje viser at jeg har blitt modda mer enn jeg husker, selv om jeg vet jeg aldri har hatt ban;

SITAT FLEKSNES:

"1294    Treningsforum / Informasjon om Treningsforum / Sv: Moderatorenes maktmisbruk   05. mai 2008, 15:32
Mange av mine innlegg blir faktisk slettet, uten skjellig grunn og mistanke. Flere av de har jeg brukt mye tid på. Jeg driter i om de blir slettet, men jeg vil ha de igjen.

Stemmer for at det herved opprettes en egen tråd som sticky, som heter "alle slettede innlegg" hvor de blir postet.

Det irriterer meg også grenseløst at noen kanskje har slengt med leppa til meg, uten at jeg får tatt behørig hevn siden innlegget blir slettet før jeg får se de. Ber om at slike innlegg som angriper meg og min person herretter blir sendt meg på PM av moderatorene, sammen med fullt navn, addresse og bilde på gjerningsmannen.

Honn?r gitt av : [TK], 06. mai 2008, 09:08
1295    Treningsforum / Informasjon om Treningsforum / Sv: Moderatorenes maktmisbruk   05. mai 2008, 14:39
Hvis det er Gud, så slett dette innlegget NÅ.


Ellers er det mye snacks her:

 Trening / Styrkeløft / Sv: er det noen har som har 260 og oppover i markløft?   29. april 2008, 11:32
- Jeg har 1100kg i mark. Hva lurer du på?


Jeg prøvde også å be ut brukeren Morni. ( Her var jeg seriøs, var både singel og synes hun så bra ut og skrev kule ting. Men det ble med dette:

Sitat fra: morni på 29. april 2008, 12:49
Takk for hyggelige tilbakemeldinger Smiley Skal få tatt noen nye ,men ttt vettu Wink

Ha ha  Grin så fint....kan jeg låne?

- Ja, men da må du spise middag med meg. ( du kan ta med deg mora di om du er redd )


Noen har kanskje fått en noe har beskjed fra meg iblant...

1276    Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Ser værre ut utover dagen??   08. mai 2008, 09:27

- Du er trøtt om morran, og ser ikke klart.
Når du er våken ser du hvor styggjævli du egentlig ser ut.


 Generelt / Åpent forum / Sv: Hva kreves for å bli dørvakt?   03. desember 2007, 14:21
- Når jeg jobbet som dørvakt pleide jeg å slå ned et par mann tidlig på kvelden, for å sette meg i respekt.

 Treningsforum / Informasjon om Treningsforum / Sv: Moderatorenes maktmisbruk   05. mai 2008, 15:20
- Synes generelt at de som ikke er enige med meg i diverse diskusjoner bør stenges ute fra forumet for alltid, og kastes i fengsel.


 Generelt / Åpent forum / Max Mekker vs Bjarne Betjent   13. mai 2008, 15:29
Hvem hadde vunnet dersom de to hadde gått i ringen?. Max i sin ultimate fysiske form og Bjarne i sin.
100% bokseregler.

Hadde Max kunnet gi Bjarne kamp i noen runder?

Eller hadde Strongman Mekker ligget bevisstløs etter 30 sekunder?



Fatter ikke at jeg har hatt TID til dette...


1231    Generelt / Åpent forum / Sv: Fyllebråk   12. juni 2008, 14:30
Sitat fra: Fleksnes på 02. juni 2008, 14:11
Du skulle sett rullebladet mitt når jeg ble innrullert i de militære styrker.

Sitat fra: widding på 12. juni 2008, 10:19
Ka sto der då?:|


-Kjørte dampveivals gjennom 14 kontorer i Oslo sentrum i fylla og raserte både personell og kontorutstyr, 16. Mai 1998.

-167 tilfeller av grov vold mot offentlige tjenestemenn registrert nyttårsaften 1999/2000 mellom kl 23.15 og 24.00.

-Torpederte 17. Mai toget med en scud missil avfyrt fra Jan Mayens forsknings stasjon ( med vilje ) i 2001. Antall drepte oversteg 500.

- Rettet opp det skjeve tårnet i Piza, og sørget for ett turisme - underskudd for Italia med 120 millioner kroner. Januar 2002.

- Hacket seg inn i Pentagon og friga sensitiv informasjon til samtlige terror nettverk i verden en gang mellom februar  2003 og mars 2004.

- Stjal, oppbevarte og videresolgte 172 F-16 jagerfly til Nord Korea sommeren 2005.

- Designet verdens kraftigste Hydrogen bombe og overlot denne til Al Quaida vinteren 2006.

- Kastet hubba bubba tyggis på bakken i Karl Johans gate igår.


Bildet i avataren til Ubertass husker jeg godt, og denne var ikke ironisk heller.
"    Generelt / Åpent forum / Sv: Vanvittig ungt styrketalent!   12. juni 2008, 13:35
Sitat fra: ubertass på 12. juni 2008, 10:14
Pyse.

- Gratulerer med tidenes støggeste sveis og tryne.


Fikk honnør MENS jeg SÅ PÅ AVATAREN   16. juni 2008, 15:36
-Når jeg fikk min forrige honnør ( nr 338 ) så så (!) jeg tilfeldigvis på avataren min AKKURAT når jeg fikk den. Og jeg må si at den grafikken som kom opp var helt UBESKRIVELIG FET idet honnøren kom! Først begynte liksom hele avtaren å BRENNE med fete flammer rundt bildet mitt. Derretter kom det liksom en eksploderende brannbil kjørende bortover skjermen med fyrverkeri raketter som ble skutt opp i alle retninger.

Så klatret det en liten dverg med skjegg oppover skjermen, fjernet 7 tallet og satt opp en 8er som han liksom spikra opp på avateren, før han klatret inn i munnen på bildet og ble spist opp. Så kom gal-vitenskapsmanns-latter som runget over hele kontoret MOHAHAHAHAHAH.

Var rimelig fett å se på. Lurer på hva som skjer når man får honnør nr 1 000, f.eks.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Trene hender og fingre
« #19 : 11. juni 2015, 23:23 »
Har tydeligvis fiska etter honnører også

 Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Hvorfor trene?   19. august 2008, 16:14
Sitat fra: Morph på 19. august 2008, 09:37
Honnør til Fleksnes..

Men, det er ikke mulig å gi honnør? Må man ha vært registrert en viss tid eller ha skrevet nok innlegg?

Sitat fra: bjørn` på 19. august 2008, 10:42
Jeg tror du må ha skrevet ett visst antall innlegg.

- Bjørn, du gir meg en honnør for han.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Trene hender og fingre
« #20 : 11. juni 2015, 23:29 »
... og prøvd seg mer på morni...

Sitat fra: morni på 05. august 2008, 13:46
Ja ...bra jeg ikke har tre jenter dah!  Wink ...eller tenk hvis jeg bare hadde hatt to gutter! woot kunne bare glemme å holde seg iform da. Tongue

- Hadde jeg vært den ene, skulle jeg vist deg form.


Lurer på om noen har tatt oppfordringene jeg har kommet med noengang...

"Helt ubrukelige råd alle sammen. Damer digger badboys, slik som meg selv og javelite f.eks.

DENG DRITTEN UT AV HAM.

Noen her skriver at det er feigt å ville gjøre noe med det nå, siden du har funnet ut at han er mindre enn deg. Det at en kar som er mindre enn deg roter med dama di er en STØRRE FORNÆRMELSE enn om en eldre, storkar hadde gjort det.

Etter å ha banka fitta ut av ham, så sier du dette til dama di; prøver du deg på noe sånt piss igjen så får du deg faenmeg en smekk du og.

Så har du make up sex med a.

Case closed.

"vold er feigt, løser ingen problemer nag nag nag"

FOLK MÅ BEGYNNE Å STÅ OPP FOR SEG SJÆL!"


Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget superspurv

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 376
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 376

Sv: Trene hender og fingre
« #21 : 12. juni 2015, 08:28 »
Noen som husker et nyere innslag, Preda-tor ? Han påsto at han var tenåring, 163 cm og 123 kilo og skulle stå øverst på pallen på scenen i 2014 eller 15 eller noe sånt. Noen som har sett noe til det ?


Han har blitt banna fra diverse andre forum også. Han begynte å scamme folk etterhvert. Jeg mener han måtte avlyse NM pga helsa.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Trene hender og fingre
« #22 : 25. juli 2015, 22:47 »
Har tydeligvis fiska etter honnører også

 Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Hvorfor trene?   19. august 2008, 16:14
Sitat fra: Morph på 19. august 2008, 09:37
Honnør til Fleksnes..

Men, det er ikke mulig å gi honnør? Må man ha vært registrert en viss tid eller ha skrevet nok innlegg?

Sitat fra: bjørn` på 19. august 2008, 10:42
Jeg tror du må ha skrevet ett visst antall innlegg.

- Bjørn, du gir meg en honnør for han.
Jeg foretrekker å tigge om honnører helt åpenlyst.  Det er greiere sånn.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!