Skrevet av Emne: Er restitusjon nødvendig med dette treningsprogrammet?  (Lest 8035 ganger)

Utlogget 2bel

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Mandag: - Chest
Tirsdag - Tri
Onsadg - Bi
Torsdag - Rygg
Fredag - Bein
Lørdag - Skuldre/legger

Trenger jeg en fridag til å reste, når jeg har et sånt program? Når jeg trenger bi, har jeg rest for chest og tri....

Utlogget anorakk

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 379
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 379

Er onsdag dedikert til å trene utelukkende biceps? Og tirsdag bare triceps? Det er rått.

Om du TRENGER fridag? Avhenger jo av hvor tungt du løfter - altså hvor overbelastet sener, ledd og diverse annet småplukk er. Litt avhengig av hvor du er i treningskarrieren din, men dette programmet ville jeg ha revurdert.
"After a certain poundage, all squats feel just about the same - heavy." -Bill Starr, The Strongest Shall Survive

Utlogget superspurv

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 376
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 376

HAHAHAHAHA. Det er det dummeste programmet jeg noen gang har sett, og du kommer ikke til å få NOE som helst resultater med det broscience- dritte der. Du kan jo absolutt ingenting om trening. Vedder på at du ikke tar 100 kilo i benk engang XD

Lest programmet til en olympiautøver eller?

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Selv om det er et elendig program, vil han selvsagt få resultater så lenge han trener hardt og spiser bra.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget superspurv

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 376
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 376

Ok. Jeg skal prøve å være litt seriøs. 6splitten fungerer. Jeg har sett rarere program. Det eneste jeg ville gjort er å endret på dagene. Jeg ville ikke tatt triceps etter brystdag, fordi du trener endel triceps på brystdagen (dips, benk etc).

Samme med biceps og rygg.

Noe som dette hadde vært bedre

Bryst
Biceps
Triceps
Rygg
Bein
Skuldre/Legger
Hviledag

Men nå kommer motspørsmålet mitt. Hvorfor skal du trene 6split? Trener du virkelig 4 forskjellige øvelser på biceps og triceps? Jeg trener fullkropp og jeg vedder på at jeg ser bedre ut enn deg, selvom du trener bolesplitt. Er ikke målet ditt å se bra ut?

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Foreslår følgende program:

Bryst
Biceps
triceps
bryst
biceps
triceps

Er åpenbart det som er målet å øke i, så hvorfor ikke gi faen i å kaste bort gains på noe annet.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Jeg ville heller slått sammen bryst og triceps, og rygg og biceps på en dag. Det er når du hviler når musklene vokser. På trening bryter du dem ned.
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget superspurv

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 376
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 376

Foreslår følgende program:

Bryst
Biceps
triceps
bryst
biceps
triceps

Er åpenbart det som er målet å øke i, så hvorfor ikke gi faen i å kaste bort gains på noe annet.

Må gi +1 for dette forslaget. Det må jo være en grunn til at majoriteten av ungdommer trener nettopp dette programmet!!1

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!