Skrevet av Emne: Hodepine - trening  (Lest 2008 ganger)

Utlogget Braah

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 33
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 33

Hodepine - trening
« : 17. juni 2015, 13:14 »
Hei, treningsfolket! Som overskriften skriver, så har jeg de siste 3-4 dagene hatt en mild hodepine ved pannen. Hodepinen kommer som oftest når jeg anstrenger meg, altså når jeg skal drite og må stramme musklene etc. Men den er også tilstede når jeg ser på TV, selv om den er veldig mild.

Jeg har en ide om at det muligens kan skyldes treningen min. Da jeg for 4 dager siden brått begynte å løfte vekter(tunge, 10/20kg), for første gang på 1 år nesten. Har da trent med vektene i 3 dager på strekk nå. Kan dette være en mulighet, tror dere? At jeg brått begynte å løfte vekter, noe som kan gi hodepine? Setter stor pris på alle svar. Smiley

Utlogget Andyy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 299
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 299

Sv: Hodepine - trening
« #1 : 17. juni 2015, 23:57 »
Jeg får lignende hodepine når jeg ikke har på linser. Skal veldig lite mysing til over tid for å skape hodepine hos meg. Aner ikke om det er det, men jeg veit synsforandringer kan nærmest komme på dagen. Får også hodepine fremme i pannen, bare derfor jeg tenkte å nevne det, selv om det kan være helt urelatert Smiley
Njoa

Utlogget Braah

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 33
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 33

Sv: Hodepine - trening
« #2 : 22. juni 2015, 17:34 »
Noen flere?

Utlogget GustavZ

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5

Sv: Hodepine - trening
« #3 : 09. juli 2015, 01:03 »
mulig det kan være muskelknuter i nakke/rygg regionen som forårsaker det. har slitt med dette tidligere. isåfall så annbefales et besøk til lege som kan videresende deg til kiropraktor eller fysioterapeut, det fungerte bra for min del i sammarbeid med litt treningsfri.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!