Skrevet av Emne: Lavkarbo proteintilskudd på reise  (Lest 5280 ganger)

Utlogget markribir

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Lavkarbo proteintilskudd på reise
« : 15. november 2016, 00:49 »
Hei! Jeg skal snart ut på tur, og vet jeg kommer til å slite med å ha et variert kosthold. Skal oppholde meg i et utviklingsland over en lengre periode, og kosten der er stort sett bare karbohydrater. Har derfor tenkt til å pakke med meg en form for proteintilskudd, det være seg shaker, bars eller noko anna. Saken er den at jeg er tykk nok fra før, og ønsker ikke noe beregnet for å gå opp i vekt, snarere tvert imot. Er på utkikk etter noe som kan dekke noe av det daglige proteinbehovet uten å tilføre ekstra karbohydrater, de er alltid lett å få it seg Grin

Er helt ny på alt av kosttilskudd og sånt no, så alle svar mottas med stor takk! Kom gjerne med helt konkrete forslag på produsenter og produkter, er som sagt totalt noob når det kommer til dette.

Utlogget superspurv

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 376
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 376

Sv: Lavkarbo proteintilskudd på reise
« #1 : 15. november 2016, 12:13 »
Du trenger ikke proteinpulver. Fitnessindutrien har hypet dette opp alt for lenge. Får du i deg 1g per kilo kroppsvekt har du fått i det mesteparten av hva kroppen klarer å utnytte. I 2016 så MÅ man ikke ha 2-3 shakes for å dekke proteinbehovet. Det er det de som selger deg det vil ha deg til å tro.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!