Skrevet av Emne: Tips til bedre fremgang.  (Lest 1654 ganger)

Utlogget Jorluk

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Tips til bedre fremgang.
« : 29. juli 2015, 13:00 »
Hei. Lurer på om noen kan komme med noen tips.
Litt om meg selv:
Høyde: 172 cm.
Vekt: 77 kg
Fettprosent: 16,1%
 
Måler er å bygge definerte muskler. Men ha en lav fettprosent. Men jeg lurer på hva slags fremgangsmåte jeg burde ha. Jeg vet at for å bygge muskler så må du ligge i kalorioverskudd ovs.Og må regne med å legge på deg fett ovs. Og der krasjer det for meg. Jeg vil ned i fett, men opp med muskler.
Ser enkelte folk deffer seg til lav fettprosent, for så bygge muskler. Men de legger ikke på seg fett. De bygger muskler uten å legge på seg noe serlig med fett. Men hvordan gjør de det? Hvordan kan de ha en god helårskropp med lavfettprosent mens de bygger muskler?
Det må ligge veldig mye i kosthold og restutisjon? For jeg vet at jeg har sluntret en del der.
 

Klar over at spørsmålet mitt er veldig omtåkete, men takker på forhånd for svar!

Utlogget harrylama

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: Tips til bedre fremgang.
« #1 : 07. august 2015, 12:46 »
Du kan jo prøve å holde deg til en "ren" diett hvor du ikke spiser hva enn du vil men holder deg unna sukker og mettet fett. Men det er jo en kjent sak at man burde ha kalorioverskudd for å gå opp i vekt og for å legge på seg muskler, men jeg tror absolutt det er mulig å legge på seg muskler uten å legge på seg noe særlig fett.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!