Skrevet av Emne: Crossfit  (Lest 1869 ganger)

Utlogget trippelpower

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Crossfit
« : 24. august 2015, 15:35 »
Hei tenkte å begynne med Crossfit , Men lurer på om noen kan dele litt erfaringer jeg har ikke prøvd det enda , Men fått med meg det er mye delte meninger om denne trenings formen , Er det virkelig så effektiv trening som mange skal ha det til kan jeg forvente med og spise mindre kutte ut godteri og brus i uka og trene crossfit 2 ganger i uka pluss 1-2 joggeturer vil jeg da kunne forvente og miste masse fett og bli sterkere ?

Utlogget trippelpower

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Sv: Crossfit
« #1 : 24. august 2015, 18:18 »
Ingen som har drevet eller driver med crossfit som kan gi litt tilbake melding ?

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 262
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 262

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Crossfit
« #2 : 24. august 2015, 22:50 »
Jeg kjenner folk som driver med det. Du bør lære deg teknikken i de olympiske løftene veldig nøye ellers er det veldig lett å pådra seg skader.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget trippelpower

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Sv: Crossfit
« #3 : 25. august 2015, 00:39 »
Ja når det kommer til olympisk løft så vil jeg nokk si til trenern at det er enn øvelse jeg ikke vil gjøre . gjør gjerne alle andre øvelser men ikke den

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 262
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 262

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Crossfit
« #4 : 25. august 2015, 12:53 »
Crossfit baseres ofte på olympiske og relaterte løft. Rykk, støt, frivendinger, stående press, overhead squat.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Gå til:  

Bananpannekake

Kosthold23.11.20202213

Perfekt å starte dagen på!
Her får du hjelp til å sette sammen et optimalt kosthold med enkle tips og triks.

Proteinrike tacolefser

Trening21.11.202030

Bytt ut tradisjonelle tortillalefser eller speltlomper med hjemmelaget proteinrike tacolefser.
Ønsker du å bli litt sunnere? Da bør disse matvarene stå på handlelisten.

Effektiv beintrening

Trening30.07.202069

Ikke skipp unna beintreningen. Dette er øvelsene du bør gjøre.