Skrevet av Emne: Crossfit  (Lest 1924 ganger)

Utlogget trippelpower

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Crossfit
« : 24. august 2015, 15:35 »
Hei tenkte å begynne med Crossfit , Men lurer på om noen kan dele litt erfaringer jeg har ikke prøvd det enda , Men fått med meg det er mye delte meninger om denne trenings formen , Er det virkelig så effektiv trening som mange skal ha det til kan jeg forvente med og spise mindre kutte ut godteri og brus i uka og trene crossfit 2 ganger i uka pluss 1-2 joggeturer vil jeg da kunne forvente og miste masse fett og bli sterkere ?

Utlogget trippelpower

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Sv: Crossfit
« #1 : 24. august 2015, 18:18 »
Ingen som har drevet eller driver med crossfit som kan gi litt tilbake melding ?

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Crossfit
« #2 : 24. august 2015, 22:50 »
Jeg kjenner folk som driver med det. Du bør lære deg teknikken i de olympiske løftene veldig nøye ellers er det veldig lett å pådra seg skader.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget trippelpower

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Sv: Crossfit
« #3 : 25. august 2015, 00:39 »
Ja når det kommer til olympisk løft så vil jeg nokk si til trenern at det er enn øvelse jeg ikke vil gjøre . gjør gjerne alle andre øvelser men ikke den

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Crossfit
« #4 : 25. august 2015, 12:53 »
Crossfit baseres ofte på olympiske og relaterte løft. Rykk, støt, frivendinger, stående press, overhead squat.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Gå til:  

Kakene som bygger muskler

Kosthold26.01.20211427

Kaker er ikke lengre ensbetydende med masse sukker.

5 øvelser med strikk

Trening25.01.2021434

Disse øvelsene kan du gjøre når som helst, hvor som helst.

Supersunn taco

Kosthold21.01.2021124

Bytt ut den tradisjonelle tacoen med en av disse supersunne variantene!

TOPP-3 for å BYGGE bryst

Trening01.01.202157

Her får du 3 kanonøvelser så du aldri igjen skal ha problemer med å bygge bryst.

7 øvelser for muskuløse triceps

Trening26.12.202053

Vil du har større armer? Dette er 7 supre øvelser.