Skrevet av Emne: Styrkeprogram med fokus på styrkeløft og svakheter. Juggernaut TS inspirert  (Lest 6112 ganger)

Utlogget hhpettersen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 9

Her legger jeg ut et 4-dagers treningsprogram som jeg har laget. Inspirert av programmeringen til Chad Wesley Smith fra Juggernaut Traning Systems. I programmet mitt har jeg fokus på svake skuldre, noe som man legger merke til i assistanseøvelsene. Assistanseøvelse er svært enkle å tilpasse for hver enkelt.

Det jeg håper er at noen med god peiling kan gi feedback på hva som har forbedringspotensialet. Og selvfølgelig vil jeg at noen kan teste ut programmet og gi tilbakemelding på den måten også.

MER INFO OM PROGRAMMET KOMMER SENERE Smiley

DOCS
https://docs.google.com/spreadsheets/d/10eUa40o4aITLqrPwUSFiDnW1fZv6rlMl6oU5IT2EBSI/pubhtml

EXCEL
https://docs.google.com/spreadsheets/d/10eUa40o4aITLqrPwUSFiDnW1fZv6rlMl6oU5IT2EBSI/pub?output=xlsx

Utlogget Glenn71

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 27

Finnes allerede masse programmer der ute for styrke.
3x3 Program
Bill Star 5x5
Candito 6 Week Program (anbefalt hvis det er markløft, knebøy og benkpress man vil bli sterkere i)
Coan 10 Week Peaking
Ken Ufford 13 Week Peak
Mark Phillippi Markløft
Sheiko
Smolov Makrocyklus
Westside Barbell Program

De fleste programmene her har vært testet ut og fungerer. Candito sitt programer kjører jeg selv nå.
De fleste av disse programmene ligger der ute gratis til nedlasting, mange i form av excel ark, hvor du legger inn maks løftene dine så regner det ut hvor mye du skal løfte i hver øvelse.
BP - 120 kg     12.10.2015
ML - 200 kg     20.10.2015
KB - 150 kg

Utlogget Glenn71

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 27

Og selvsagt Norges Styrkeløfter forbund sitt program, laget av Dietmar Wolf. Det er også veldig bra! Smiley
Du finner det på siden til Norges Styrkeløfter forbund.
BP - 120 kg     12.10.2015
ML - 200 kg     20.10.2015
KB - 150 kg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!