Skrevet av Emne: Kalorikluss, hjelp!  (Lest 3638 ganger)

Utlogget Mareeen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Kalorikluss, hjelp!
« : 04. oktober 2015, 13:15 »
Hei! Spiste kun 200 kcal av mine daglige 1800 forrige tirsdag, spiste dermed alle onsdagens måltider på tirsdagens kalorier, men greide ikke fylle opp kaloribudsjettet da heller. Dette har gjort at jeg har fått forflytta hele kaloribudsjettet mitt bakover.

Idag er det søndag, og jeg spiser på torsdagens kalorier ifølge appen. Dvs at jeg ikke har spist fredagens, gårdagens og dagens kalorier. Vil det si at jeg kan spise disse kaloriene så jeg havner på dagens? Uten å være redd for å ese ut? Er snakk om 5400 kalorier så kommer nok ikke til å greie og klemme i meg alt det, men tenkte å lage pizza og litt kaloririk mat så det blir lettere å fylle opp. For gjennomsnittet mitt er jo på ca 900 nå. Tusen takk for svar:)

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 262
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 262

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Kalorikluss, hjelp!
« #1 : 04. oktober 2015, 18:28 »
Spis mer.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Gå til:  

Ønsker du å bli litt sunnere? Da bør disse matvarene stå på handlelisten.

Effektiv beintrening

Trening30.07.202069

Ikke skipp unna beintreningen. Dette er øvelsene du bør gjøre.
Disse kraftplantene og grønnsakene har mest proteiner i seg.
Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?