Skrevet av Emne: Tips til treningsferie for unge voksne?  (Lest 3408 ganger)

Utlogget Spørsmålstegnet

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Tips til treningsferie for unge voksne?
« : 27. februar 2016, 10:47 »
Jeg må først og fremst starte med en innrømmelse - Jeg har egentlig ikke noe på dette forumet å gjøre.... men, hva gjør man ikke for sine (voksne) barn..

Saken er at jeg har en sønn som blir 20 til sommeren. Han har drevet med styrketrening/kroppsbygging i flere år, og kan garantert betraktes som viderekommende i "faget".  Siden vi bor på et lite sted er han ikke medlem i noen klubb. I forbindelse med jubileet hans til sommeren, tenkte vi å overraske han med en ukes treningsferie. Han har sagt at han kan tenke seg til å dra på ferie til et sted der det er gode muligheter for å drive med styrketrening i et klima preget av varme, sol og bading. Han ønsker ikke å være ei hel uke fullstendig alene på tur, men kan tenke seg til å ha muligheter til å oppleve dette sammen med andre unge voksne som har de samme interessene som han. Han ønsker definitivt ikke å reise på tur verken til Ibiza eller Magaluf sammen med sine øvrige kompiser. Siden han er den eneste i venneflokken som er interessert i trening og kosthold på dette nivået, er det heller ingen i hans bekjentskapskrets som er aktuelle som reisefølge. Mitt spørsmål er: Finnes det noe tilbud der han kan møte/reise sammen med andre treningsinteresserte unge voksne, og som treffer hans øvrige krav? Tips mottas med stor takk.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!