Skrevet av Emne: Hjelp til å lage treningsprogram?  (Lest 6137 ganger)

Utlogget Vettikke

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Hjelp til å lage treningsprogram?
« : 09. november 2015, 20:33 »
Hei. Jeg er en gut på 16 år. Jeg er ca 175 cm og veger 75kg. Jeg har alltid vært fysisk aktiv, men siden jeg har slutta på fotball og har ikke trent på ca 6 mnd begynner jeg å bli missfornøyd med min fysisk form og derfor har jeg bestemt meg får å begynne å gå på trening studio. Da håper jeg å forbrenne litt fett og å bygge på litt muskler  og generelt forbedre fysikken min. Fordi jeg føller at jeg begynner å få litt bollemage Cheesy. Jeg har vært på trening studio med kompis par ganger, men jeg vett ikke, på en måte hva jeg skal gjøre hvilken øvelser jeg skal gjøre og hvordan det er best å trene. Fordi jeg vett at jeg trenger å lage treningsprogram, men jeg vett ikke hvordan jeg skal gjøre det. Jeg har så mange spørsmål om hvordan jeg burde lage det.
For det første hvor mange dager i uken må jeg trene? er det nokk med 3-4 i uken med legday?
Så, hvilken øvelser jeg burde gjøre hverdag? Burde jeg trent bare en type muskler hver dag liksom skulder og rygg og den andre dagen f.eks biceps og kasse? Hvor lenge burde jeg trene hver dag, 1time? Så hvor lenge kan jeg følge den treningsprogram? Til nå har jeg alltid jogget 15 min på tredemølla før selve økta er det bra eller dumt? Så kort sagt jeg lurer på om noen kunne hjelpe med meg å lage en treningsprogram for begynnere? Så jeg lurer om noe kunne hjelpe meg å forstå hvordan alt fungere Cheesy og hvordan jeg kan lage et godt treningprogram med øvelser osv?

Utlogget superspurv

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 376
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 376

Sv: Hjelp til å lage treningsprogram?
« #1 : 10. november 2015, 10:54 »
Bruk 15 minutter på å lese det her: http://fitnessbloggen.no/styrketrening-for-nybegynnere/

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!