Skrevet av Emne: Min anmeldelse av MusclePharm Assualt Cotton candy  (Lest 8679 ganger)

Utlogget ChainedYalo

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 19

  • No pain no gain!
Min anmeldelse av MusclePharm Assualt Cotton candy
« : 16. desember 2015, 21:37 »
Hentet fra bloggen min (http://preworkout.blogg.no/1450119595_mitt_review_av_muscle.html)

Mitt review av MusclePharm Assualt Cotton Candy
 





 

Idag gjør jeg et review av MusclePharm sitt pre-workout produkt Assualt.
Musclepharm.
Assualt har en av de mest avanserte pre-workout formulaen du kan få på markedet til dags dato.
Det finnes forskjellige smaker på dette produktet men jeg valgte å prøve en ny smak, Cotton Candy (Sukkerspinn,denne smaken finnes bare på Muscleandstrength.com!)
Musclepharm Assualt har 11 forskjellige smaker!
Her er en liste på de forskjellige smakene;
Blue Raspberry, Candy Apple, Cherry Limeade, Cotton Candy, Fruit Punch, Lemon Lime, Pineapple Mango, Strawberry Margarita og Watermelon
 

Smaken er veldig søt og smaker NESTEN helt likt som ekte sukkerspinn. Dette er en Pre-workout som smaker bokstavelig talt godteri!
Den leverer også bra når det kommer energi og pump.
De to første gangene jeg prøvde Assualt fikk jeg veldig aggressiv pump, men mistet effekten etter dette.
Anbefaler å ta pauser fra Assualt på tre dager mellom hver trening for å oppnå full effekt.
Noe jeg merker er når jeg bruker Assualt så får jeg bedre ytelse og energi enn pump.
Dette er fordi at MusclePharm har en spesiell blanding koffein som gjør at du ikke mister effekten like fort som vanlig koffein (se bilde under) og varer 8 ganger lengre enn vanlig koffein!

 
Assualt har 2 gram Beta-Alanine i hver scoop(Beta-Alanine er det som gir deg prikkninger i kroppen).
Istedenfor Kreatin monohydrat har Assualt Kreatin Nitrate.
Kreatin Nitrate er en relativ ny type kreatin som løses opp lettere enn Kreatin Monohydrate og tas lettere opp enn Kreatin monohydrat.
Nutrition facts/Innhold



Jeg kjøpte Musclepharm Assualt på Muscle & Strength sin nettside for 25,99 dollar.(www.muscleandstrength.com)
 
Hilsen ChainedYalo

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!