Skrevet av Emne: Kosttilsud , utgått på dato farlig å ta ?  (Lest 4935 ganger)

Utlogget Fredd5050

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 159
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 159

Kosttilsud , utgått på dato farlig å ta ?
« : 21. desember 2015, 15:43 »
Hei    har begynt å trene igjen etter 3 år   og har en haug med kosttilskudd fra den tid  som er gått ut på dato...

Har lest litt rundt men finner ikke noe konkrete svar på det jeg lurer på ..  lest at noe av virkestoffer kan vre svakere etter dato er endt, men jeg vil bare vite om det er trygt å  spise  om man kan pise utgåtte varer som kansje er 3 år+ etter datoen  uten å  få diare  , mage problemer osv...

  Varer jeg har  er  alt fra proteinpulver, kaseinpulver,   omega3 tabletter, glutamin   osv..   mesteparten er 2-3 år  gammel..   proteinpulveret lukter og ser bra ut  det har stått  Tørt og lukket .    har ikke smakt på det men tror det smaker som det skal..  

men altså   an jeg bruke disse prodduktene? ¨


takker for svar:)  honnør for svar
17år - 1.85cm - 80kg

BP:90
ML:165
KB:180
MP:60

Mål innen 2010:
BP:110
KB:200
ML:200

Utlogget Mvpkimrkv

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 19

  • "Discipline weighs an ounce, regret weighs a ton."
Sv: Kosttilsud , utgått på dato farlig å ta ?
« #1 : 06. januar 2016, 15:30 »



Har selv brukt tilskudd som er noen mndr gammelt, og har fortsatt helsa i behold. Kvalitetsmessig stiller jeg meg uvitende da dette er noe du må høre med produsent om. Personlig hadde jeg trolig gått for innkjøp av et nytt produkt da 3 år er relativt lenge. At produktet er bevart tørt og i pulverformat kan selfølgelig ha positiv innvirkning på holdbarheten over en tid, men det er fortsatt et råprodukt Smiley
"It is not the critic who counts, not the one who points out how the strong man stumbled or how the doer of deeds might have done them better. The credit belongs to the man who is actually in the arena, whose face is marred with sweat and dust and blood; who strives valiantly; who errs and comes short again and again; who knows the great enthusiasms, the great devotions, and spends himself in a worthy cause; who, if he wins, knows the triumph of high achievement; and who, if he fails, at least fails while daring greatly, so that his place shall never be with those cold and timid souls who know neither victory nor defeat."

IG- mvpkimrkv

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!