Skrevet av Emne: Hjelp til "deffe" diet ????  (Lest 6339 ganger)

Utlogget proxy87

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Hjelp til "deffe" diet ????
« : 25. desember 2015, 06:09 »
Hei,
jeg har trent nå i ca 6 år og gått fra 103kg med flesk til ca 90 kg med en god del muskler ?. De øverste mage rutene begynner å bli synlige, men jeg kommer ikke noe særlig lengre enn Dette Huh? alt for glad i mat Huh?
For at jeg skal kunne klare å deffe ned til akseptabel fettprosent må Jeg ha en plan å følge etter og er veldig takknemlig om noen kunne gi meg et oppsett.  Det første året jeg begynte å trene fram til i forfjor (6 år) trente jeg ca: 6 dager i uken fra 1, 5 timer til 4 timer om dagen. I forfjord trente jeg 45 min annenhver dag med intense super sett og  hyper trofi styrke trening (hst). for 1 og et halvt år siden fikk jeg prolaps i de to nederste rygg platene og har slitt veldig med sene betennelse i underarmene Huh? jeg har fortsatt problemer og har ikke trent på over 2 md . Når jeg får dietten i gang skal jeg legge vekk øl drikkinga og begynne lett med: gåturer, planke i forskjellige stillinger,  wide pullups, rygg hev, revers flys, kardio,ab crunsher, mye tøying og yoga Huh? dette er stort sett det eneste jeg kan trene uten å gå gjennom smertehel××te.  Jeg har ekstrem forbrenning, der hvor jeg må nesten spise annen hver time for å ikke bli skjelven og  dårlig. Spiser godt til hvert måltid også ?

Nå som dere har fått innblikk i livet mitt hadde jeg satt veldig pris om noen seriøse kunne satt opp en "uke plan"plan med inntak av mat Huh? jeg veier nå rett under 90 kg og vil ned  til 77 kg.  Veide 81 i sommer og hadde fortsatt en del fett rundt de nederste rutene på  mage musklene ?  fint om noen kunne regne ut maks kalori inntak hvis målet mitt er  på 8-10.5%fett.

Jeg bruker ekte smør på skivene og spiser kun karbonade deig framfor kjøttdeig. Spiser også mye laks og en annen fisk som jeg ikke husker eksakt hva heter panga eller noe slikt (fra Vietnam)Vietnam.  Drikker mye vann og melk,  kun grov brød som dp 75 prosent grovt eller mer.

Tror "problemet" ligger i at jeg priser for mye,  selv om det er sunt ? her om dagen siste jeg nesten et helt brød  i 12 pausen pa jobb ?  det var med masse smør  og div pålegg som: gulost, kokt skinke, peanøtt smør og syltetøy. Huh?

Men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre av meg når jeg slanker meg pga jeg blir skikkelig skjelven,kvalm og rar i formen hvis jeg ikke spiser mye,  ofte.  Har vært til legen å tatt blodprøve siden jeg er kvalm hele tiden og det eneste som hjelper er å spise.  Fast legen min mener at det er noe galt i magesekken min (start på magesår)pga jeg har tatt så mye nsaids (voltaren, ibux og div andre) det siste året.  Jeg får svar på prøven sent i neste uke eller kanskje til neste helg. han tror kanskje det er en slags bakterie eller noe slikt så  de  skal sjekke verdiene Huh?

Anyways, hadde satt veldig stor pris om noen kunne satt opp en diett for meg Huh? liker stort sett alt at mat bortsett fra: kaviar, muggost, "speke " fisk som røyke laks og lutefisk Huh?


Hvis jeg får seriøse henvendelser her snarest og det virker lovende skal jeg begynne på mandagen , med cheat day natt til 2016?Huh

Again; på forhånd takk, mvh

Krister.j

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!